Η γυναίκα μου γαμιέται και μας βλέπουν



Ειναι αληθινή ιστορία που θέλω να την δημοσιεύσω για να την διαβάσει ποιο πολύς κόσμος εκτός από κάποιο φίλο που ανταλλάσσαμε e mail. Όλα ξεκίνησαν και είχαν αφορμή ενα σετ δερμάτινα εσώρουχα με ίδια μάσκα που αγόρασε η ιδια η γυναίκα μου, εχουν όλα κρικάκια και αλυσιδάκια που δένονται μεταξύ τους αλλά και μπορείς αν τα φοράει, να την δέσεις.

Αυτά τα εσώρουχα τα έβαλε προχθές και ήλθε στο σαλόνι που είχαμε ανοικτό το φως και τα παντζούρια, και φυσικά τον γείτονα που καθόταν στο μπαλκόνι του και τα έβλεπε όλα, παρ ολο που το κατάλαβε το πουτανάκι μου ήλθε χορεύοντας και κάθισε στην αγκαλιά μου την είπα στο αυτή ότι ο γείτονας είναι έξω, και με απάντησε πως δεν πειράζει ας τραβήξει και αυτός μια μαλακία για μένα !!!!

Σηκώθηκε από την αγκαλιά μου και άρχισε ένα είδος στριπτίζ χωρίς να βγάζει τελείως τα εσώρουχα της, τραβούσε ομως το βρακάκι της ανάμεσα στα μουνόχειλα και έβγαζε τα βυζιά και τα ξεναέβαζε στο υποτιθέμενο σουτιέν, εγώ την έκανα νόημα να κλείσω και εκείνη συνέχιζε, έσκυψε μπροστά μου έβγαλε τον πούτσο μου και άρχισε να τον γλείφει, βέβαια όπως είμασταν γυρισμένοι τώρα δεν θα έβλεπε καλά. Στην συνέχεια με λέει να την δέσω όρθια στην στρόγγυλη κολόνα που έχουμε στο σαλόνι.

Με είπε πως ήθελε να φανεί πως το κάνω εγώ με το ζόρι και έτσι αφού ξεντύθηκα τελείως έφερα τις αλυσίδες τις πέρασα στα κρικάκια που είχαν τα εσώρουχα και την έδεσα στην κολόνα αφού την αγκάλιασε. Τώρα με είπε να σβήσω τα φώτα και να αφήσω αναμμένο μόνον έναν όρθιο πορτατίφ, πάντως και έτσι ο γείτονας ειχε καλή θέα. Έσκυψα και άρχισα να την γλείφω τα ανοικτά τα κωλομέρια, βάζοντας την γλώσσα μου στην σχισμή απο πάνω και κατέβαινα πρώτα στην κωλοτρυπίδα της και στην συνέχεια στο μουνί της και είχα χώσει στην κυριολεξία το κεφάλι μου κάτω απο τα ανοικτά τα πόδια της και την ρουφούσα.

Θέλω με λεει έναν μεγάλο ψωλαρά να με ξεσκίσει και ζήτησε να την φέρω τον δονητή, και ετσι την έχωσα πρώτα τον δονητή στο μουνί της και εγώ την έγλειφα την κωλοτρυπίδα. Εκείνη την ώρα με λέει να κατεβάσω τα παντζούρια να κάνω πως δεν κατάλαβα πως είναι ανοικτά και να τα κλείσω οχι ομως τελείως τα άφησα στην μέση που αν ο γείτονας καθόταν στην πολυθρόνα που ειχε στο μπαλκόνι του, πάλι θα έβλεπε. Με ζήτησε να την λύσω δεν την έκανα όμως το χατίρι γιατί ηταν μια ευκαιρία όπως ηταν να την γαμήσω τον κώλο.

Με απείλησε πως θα φωνάξει, αν θέλεις την λεω να καυλώσεις και αλλού τον γείτονα φώναξε. Τα κωλομέρια ήταν ειδη ανοικτά και η κωλοτρυπίδα της ηταν σαν να με καλούσε να την γαμήσω, έβαλα λίγα απο τα χύσια που δεν στέγνωσαν στην τρυπούλα της και τον έβαλα σιγά σιγά, μούγκρισε και στον τέλος την εφυγε μια δυνατή κραυγή, δεν τον εβαλα όλο μεσα και όμως πόνεσε, ηταν τόσο μεγάλη η καύλα μου που έχυσα μεσα στον κώλο της. Την έλυσα και κάθισα στον καναπέ που ειναι ακριβώς κάτω απο το παράθυρο, ο πούτσος ήταν πεσμένος και η γυναίκα μου δεν ειχε τελειώσει.

Τώρα με αναγκάζεις λέει να γαμηθώ με άλλον. Βγάζει τα εσώρουχα της και κάθετε τελείως γυμνή με ανοικτά τα πόδια και επάνω στα μπράτσα της πολυθρόνας που είναι απέναντι απο το παράθυρο και τον καναπέ που ειμουν εγώ. Αν ο γείτονας ήταν ακόμη στο μπαλκόνι του θα ειχε τρομερή θέα οσο και να την κάλυπτε ο χαμηλός φωτισμός σίγουρα θα έβλεπε καλά. Πήρε και τον δονητή και όπως κάνουν οι πουτάνες στις ταινίες πορνό άρχισε να γαμιέται μπροστά μου και ουσιαστικά μπροστά στο γείτονα με τον δονητή, εγώ έπαιζα με τον πούτσο μου που ξανασηκώθηκε και η γυναίκα μου με ρωτούσε αν με αρεζε που με βλέπει να γαμιέται με άλλον με ρωτούσε αν είναι καλός ο γαμιάς της.

Σε αρέσει με λέει που με βλέπει ο γείτονας; όταν με το ειπε αυτό η αλήθεια είναι οτι ανατρίχιασα λίγο γιατί ήταν η πρώτη φορά που η ιδιωτική μας ζωή είναι σε κοινή θέα, βέβαια υποτίθεται πως το θέαμα που προσφέραμε ηταν απο μια «απροσεξία» μας. Μας βλέπει λεει και πιάνει τον πούτσο του, και όσο τα λέει αυτά βάζει και πιό βαθιά τον δονητή μεσα της, και εγώ κοντεύω να χύσω με την μαλακία που τραβάω, θα τον κάνω λέει να βγάλει τον πούτσο του στο μπαλκόνι.

Άφησε τον δονητή σηκώθηκε απο την πολυθρόνα και ηλθε και κάθισε στον πούτσο μου έχοντας το πρόσωπο στο δικό μου και βλέποντας στο παράθυρο άρχισε να ανεβοκατεβαίνει οταν σηκώνετε απότομα και κατεβάζει τα στόρια τελείως, το κανε λεει για να νομίσει πραγματικά οτι απο απροσεξία το ξεχάσαμε, Οταν έβλεπε λεει στο παράθυρο τον είδε που είχε βάλει το χερι του στο παντελόνι και έπαιζε με τον πούτσο του.

Εμείς συνεχίσαμε αφού ξανακάθισε στον πούτσο μου και τώρα βογκούσε που κατάλαβα πως το εκανε επίτηδες για να την ακούει, οπως και στο τέλος με φώναξε δυνατά να χύσω μέσα στο μουνί της. Ηταν τεράστια η καύλα όλο αυτό το θέατρο μας εκτίναξε την καύλα και ζήσαμε στιγμές τρομερής έντασης και υπερδιέγερσης, και είπαμε πως θα το ξανακάνουμε εγώ πάντως έδωσα και συγχαρητήρια στην γυναίκα μου γιατί επιτέλους πήρε κάποια πρωτοβουλία στο γαμήσι που κάνουμε, χρόνια τωρα την παρακαλάω να δείξει μεγαλύτερη απελευθέρωση για να ζήσουμε στιγμές σαν και αυτές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου