Η κουμπάρα

Ηταν πριν πολλα χρονια οταν πηγα στην Θεσσαλονικη για να σπουδασω στην Γυμναστικη ακαδημια. Απο τις πρωτες κι ολας μερες γνωρισα την Νικη ..7 χρονια μεγαλυτερη μου ξανθια μουναρα με γαλαζια ματια και τελειο κορμι. Η Νικη ηταν αυτη που με ξεπαρθενιασε και εγω για να την ευχαριστησω την γαμουσα καθε μερα με ρεκορ 9 φορες σε ενα βραδυ.

Με την Νικη δεθηκαμε πολυ και ετσι ειπαμε να το πρωχωρησουμε και ετσι φτασαμε στον αραβωνα,ειχα γλυκαθει τοσο πολυ απο το μουνακι της που δεν σκεφτηκα ποτε την διαφορα ηλικιας. Ποτε δεν περνουσε απο το μυαλο μου να την απατηαω οσπου γνωρισα την Μαρια..την κουμπαρα μας..οικογενειακη φιλη της Νικης που ηρθε στην Θεσσαλονικη να σπουδασει νοσηλευτικη και θα την φιλοξενουσαμε εμεις οσπου να βρει μια δουλιτσα για να μπρεσει να καλήψει τα εξοδα της.

Η Μαρια ηταν φοβερη γυναικα, 1,76, 52 κιλα, μελαχρινη, καστανα σγουρα μαλια που εφταναν μεχρι το φοβερο κολαρακι της και κατι χειλαρες ικανες να βαλουν στο στομα της ..3 πουτσες μαζι. Εγκατασταθηκε λοιπον στο δωματιο της και τις πρωτες μερες ολα κυλουσαν ομαλα.Οι μερες περνουσαν και σιγα σιγα αποκτουσαμε οικειοτητα. Περνουσαμε πολλες ωρες μαζι καθως η Νικη δουλευε σχεδον ολη μερα και εμεις ποτε πιναμε καφε μαζι,τρωγαμε,παιζαμε ταβλι.
Το μεγαλο μου προβλημα ηταν πως η Μαρια ντυνοτανε πολυ προκλητικα και καβλωνα παρα πολυ σε σημειο να το εχει παρει χαμπαρι και να καταλαβω μετα πως το εκανε επίτηδες. Δεν αντεχα αλλο..επρεπε να την γαμησω. Το σχεδιασα καλα λοιπον και το καταφερα. Ενα μεσημερι λοιπον που ειχα γυρισει απο την σχολη πιο νωρις απο την Μαρια πηγα στο δωματιο μας γδυθηκα τελειως ξαπλωσα μπρουμητα και σκεπαστηκα με το σεντονι απο την μεση και πανω.

Ειχα αφησει εκτεθημενο το κολαρακι μου και τα αρχιδια μου και το καβλι μου το ειχα γυρισει πρς τα κατω για να μπορει να το δει. Ηξερα πως μολις μπει στο σπιτι θα με αναζητησει. Αφησα λοιπον την πορτα του δωματιου μισανοιχτη και εκανα πως κοιμομουν..Δεν αργησε πολυ.. Πολυ γρηγορα ακουσα τα βηματα της να πλησιαζουν και την πορτα να τριζει..ηθελα να εβλεπα την εκπληξη στο προσωπο της με το θεαμα που αντικρυσε.

Ενιωσα για αρκετα λεπτα τα ματια της να εξερευνουν τα..καλη μου. Μετα απο λιγο βγηκε απο το δωματιο και πηγε στην κουζινα να κανει καφε. Αφησα να περασουν 5 λεπτα και σηκωθηκα..φορεσα το μοξερακι μου μονο και πηγα για την κουζινα να πιω νερακι ταχα μου χωρις να ξερω πως ηταν εκει. Εκανα πως ξαφνιαστηκα και ζητησα συγνωμη για την εμφανιση μου. Μου απαντησε κοκκινισμενη πως δεν πειραζει και μου προτεινε να πιουμε καφε.

Δεχτηκα φυσικα και πηραμε τον καφε και πηγαμε στο δωματιο μου. Ειπα να βαλω κατι πανω μου αλλα εκεινη μου απαντησε πως δεν χρειαζεται..τα ειδα ολα πριν…πποια ολα της λεω ξαφνιασμενος ταχα μου..και μου λεει..να πριν ηρθα να δω αν εισαι εδω και ειχες ξεσκεπαστει στον υπνο σου καιιι…τελικα η κουμπαρα ειχε δικιο. Την ρωτησα τι ενοουσε και μου ειπε πως της ειχε εκμυστηρευθει πως εχω πολυ μεγαλο καβλι και παρα πολλες αντοχες.

Για τις αντοχες ενταξει το εχω διαπιστωσει μου λεει γιατι καθε βραδυ σας ακουω χωρις να το θελω. Ωχ καταλαβα της κανω..εκανα πως ενιωσα ντροπη και αλαξαμε κουβεντα. Μετα απο λιγο μου ειπε πως ηταν πολυ πιασμενη και αφου ηξερε πως στην ακαδημια διδασκομασταν και αυτο το αντικειμενο μου προτεινε να της τριψω λιγο την πλατη της. Δεχθηκα με ευχαριστηση λεγοντας της πως θα της κανω το καλυτερο μασαζ που εχει κανει ποτε.

Με αρκετη υπομονη μετα απο 25 περιπου λεπτα την ειχα κανει να βγαζει κραυγες ευχαριστησης και το κορμι της ετρεμε. Της ειπα πως πρεπει να βγαλουμε την μπλουζα και κουνησε το κεφαλι της καταφατικα Δεν φορουσε σουτιεν και ετσι οπως ηταν μπρουμητα οι βυζαρες της προεξηχαν απο το πλαι…μετα απο λιγο της εβγαλα και το κολαν και εμεινε μονο με το στρινγακι της…μαυρο με αλυσιδιτσα στο πλαι.

Ταξιδευσα τα χερια μου σε ολο της το κορμι..αγγιζα της βυζαρες της πολυ συχνα και μετα πηγα στην κολαρα της….εκεινη ανοιξε απαλα τα ποδια της και ειδα τα μουνοχειλα της..ηταν υπεροχα..ταξιδευσα τα χερια μου στο εσωτερικο των μηρων της και ανεβαινα προς τα πανω και αγγιζα το μουνακι της…ειχα τρελαθει απο την καβλα…εσκυψα και την φιλησα στον λαιμο..εκεινη γυρισε και μου εδωσε ενα φιλι ολο παθος..

Ειχαμε καβλωσει παρα πολυ και οι δυο..ειχαμε χασει τον ελεγχο…πηρα τις σκουροχρωμες ρωγες της στο στομα μου και τις φιλησα..τις δαγκωσα και την εκανα να αναστεναζει δυνατα πλεον.. Δεν αργησε να μου βγαλει το μποξερακι και να μου παρει το καβλι στο στομα της..η πουτανα..ηξερε να κανει τελειο τσιμπουκι..τον αφυ επαιξε πρωτα την γλωσιτσα της με το πουτσοκεφαλο μου μετα τον εβαλε ολον μεσα στο στομα της..εκει που με εκανε να απογειωθω ομως ηταν οταν εβαλε το χερι δαχτυλο της στην κολωτρυπιδα μου..λες και το ηξερε ποσο πολυ με καβλωνε αυτο…εχυσα αμεσως μεσα στο στομα της..την επνιξα την πουτανιτσα..της ζητησα συγνωμη γιατι ηταν τοσο πολυ το σπερμα μου που ενιωσα ασχημα..

Το καργιολακι μου λεει..μην ζητας συγνωμη..ηταν τελειο..με πιανει απο το κεφαλι και με φιλαει με τα χυσια στο στομα της…με καβλωσε τοσο πολυ αυτο ..δεν ειχα νιωσει την γευση ποτε τοσο εντονα..τρελαθηκα…τωρα της λεω η σειρα μου…την πλακωσα σε ενα ανεπαναληπτο γλυφωμουνι..της εγλυφα την κλειτοριδα της με μανια…ποτε την δαγκωνα ποτε την ρουφουσα,ουρλιαζε απο την καβλα..δεν αντεχα αλλο..την εστησα στα 4 και την γαμησα με μανια,την γυρισα και την πεταξα στο πατωμα ..εβαλα τα ποδια της πανω στους ομους μου και μπηκα μεσα της πολυ δυνατα..εκεινη ειχε παραλυρησει..

Φωναζε δυνατα σκισε με πουτσαρα μου…εισαι ο γαμιας μου θελω να με γαμας καθε μερα….το καλυτερο εμεινε για το τελος..χυσαμε ταυτοχρονα φωναζοντας και οι δυο απο ηδονη…ηταν τοσο μεγαλη η καβλα μου που οταν συνηδειτοποιησα πως ειχα χυσει μεσα της δεν μπορυσα να το πιστεψω τι ειχα κανει…ηταν ομως καταπληκτικο..για αρκετη ωρα μειναμε αγκαλια και οι ανασες μας ηταν βαθειες ακομη.

Απο εκεινη την μερα την γαμουσα οντως καθε μερα σχεδον..εκτος της κυριακες που δεν δουλευε η Νικη. Τα μεσημερια γαμουσα την Μαρια και το βραδυ την Νικη..ηταν μια περιοδος για μενα ανεπαναληπτη, Αυτο γινοτανε για 5 μηνες..μετα η Μαρια βρηκε δουλεια και εφυγε απο το σπιτι..απο τοτε βρηκαμε ευκαιρια και ξεκοψαμε σιγα σιγα γιατι ειχαμε αρχισει να ξεφευγουμε και καποια στιγμη θα το μαθαινε η Νικη και θα γινομασταν κωλος. ΜΕ την Νικη χωρισαμε μετα απο 1,5 χρονο και χαθηκαμε απο τοτε.Τωρα ειμαι παντρεμενος με μια πολυ καυλιαρα γυναικα που δεν χορταινω να την ξεσκιζω και σκεφτομαστε να δοκιμασουμε πολλα….!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου