Η λεσβία συνεργάτιδά μου

Λοιπον ειναι μια μερα σαν ολες τις αλλες. Πηγα για δουλεια. Αφησα τα πραγματα μου εκατσα στο γραφειο και ανοιξα τον Η/Υ και ολα καλα. Σε μια φαση ακουσα εναν θορυβο απο τις τουαλετες.

Πηγα εκει, και ειχε πεσει μια συνεργατιδα μου κατω. Ειχε γλιστρησει σε καποια νερα. Την σηκωσα περπατησε ολα καλα. Εριξε νερο στο προσωπο της, βαφτηκε και με ευχαστησε. Απο κει που δεν το περιμενα με χαιδεψε στο χερι και πηγαινε προς τα πανω.

Μου χαιδευε το μεγαλο μου στηθος τοσο ωραια καλυτερα απο αντρα. Λοιπον την χαιδεψα και εγω και αρχισαμε να φιλιομαστε.μπηκαμε στην τουλαετα με εριξε πανω, και μου εβγαλε εξω το στηθος και αρχισε να μου το ρουφαει.

Μετα προχωρησε παρακατω, μου χαιδευε τοσο ωραια την κλειτοριδα, ωστε που ηρθα γρηγορα σε οργασμο. Δεν αργησε να μπει μεσα μου. Μπηκε,μεχρι που μου ειπε να περιμενω. Εφερε μια βουρτσα, μου σαλιωσε την κλειτοριδα και την εβαλε μεσα μου (την βουρτσα ).

Μετα ηρθε η δικη της η σειρα. Περασα τοσο ωραια, καναμε σχεση και τωρα καθε μερα μετα απο την δουλεια φευγουμε μαζι και ειτε παμε σπιτι της ειτε στο δικο μου. Βεβαια παω και με αντρες, και παρτουζα δεν εχει προβλημα… ΕΓΩ -30 ΑΥΤΗ -32

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου