Ο κηπουρός πηδάει υπέροχα

Όταν άκουσα τον σύζυγο μου να αναφέρει ότι προσέλαβε νέο κηπουρό για τον κήπο της βίλας μας, αδιαφόρησα επιδεικτικά. Άλλωστε δεν είναι η πρώτη φορά που παίρνει αποφάσεις χωρίς να ρωτήσει την γνώμη μου. Φαίνεται ότι η μεγάλη διαφορά της ηλικίας μας τον κάνει να πιστεύει ότι εγώ σκέφτομαι πάντα επιπόλαια. Αυτός είναι ένας μεσήλικας 62 χρονών και εγώ μια όμορφη 30χρόνη με καταγωγή από την βόρεια Ρωσία.

Γνωριστήκαμε πριν τρία χρόνια σε ένα επαγγελματικό ταξίδι που έκανε στην Μόσχα. Εγώ τότε δούλευα ως γραμματέας και δέχθηκα μετά την σύντομη γνωριμία μας να τον παντρευτώ και να τον ακολουθήσω στην Ελλάδα όταν κατάλαβα ότι μπορούσε να μου παρέχει την πλούσια και άνετη ζωή που επιθυμούσα. Αυτός όμως λείπει τον περισσότερο καιρό σε ταξίδια λόγω των επιχειρήσεων του, αφήνοντας με συχνά μόνη στην τεράστια βίλα μας.

Ένα πρωί ξυπνώντας και πάλι μόνη αποφάσισα να πιω τον καφέ μου στην βεράντα. Λίγο πριν βγω όμως έξω είδα από το παράθυρο έναν όμορφο νεαρό άνδρα γυμνό από την μέση και πάνω να ασχολείται με τα λουλούδια του κήπου. Το γυμνασμένο του κορμί με αναστάτωσε απίστευτα. Οι φαρδιοί του ώμοι και οι γραμμωμένοι κοιλιακή του ήταν ότι πιο σέξι έχω δει τελευταία. Από εκείνη την ημέρα άρχισα και εγώ από την μεριά μου να τον προκαλώ με το να βγαίνω στην βεράντα φορώντας μια διάφανη νυχτικιά που άφηνε σε κοινή θεα τα σέξι εσώρουχα μου.

Ο Κώστας, ο όμορφος κηπουρός δεν έμεινε ασυγκίνητος από την θεα του κορμιού μου. Το βλέμμα του φανέρωνε ότι άρχισα να κερδίζω όλο και περισσότερο την προσοχή του.

Ένα μεσημέρι κατέβηκα στον κήπο δήθεν για να τον ρωτήσω κάτι για τις τριανταφυλλιές. Φορούσα ένα καυτό σορτσάκι και ένα εφαρμοστό μπλουζάκι που έκανε το πληθωρικό στήθος μου να ασφυκτιά.

Όταν μου πρότεινε να μου δείξει το φυτώριο δέχθηκα με χαρά να τον ακολουθήσω. Εκεί, στην αποθήκη μακριά από τα αδιάκριτα βλέμματα, αυτός έκανε την πρώτη κίνηση. Με αγκάλιασε σφιχτά, ενώ εγώ παραδόθηκα στα στιβαρά του μπράτσα αφήνοντας τον να με κάνει δικιά του. Τα καυτά του χείλη ενώθηκαν με τα δικά μου κάνοντας την καρδιά μου να χτυπά σαν τρελή.

Ακουμπώντας το παντελόνι του ένιωσα τον σκληρό ανδρισμό του. Έσκυψα του άνοιξα το φερμουάρ και ξεκίνησα να του περνώ πίπα. Αυτός, εκστασιασμένος αφέθηκε στο αχόρταγο γλείψιμο μου. Ρούφαγα και έγλειφα την ψωλή του με μεγάλη όρεξη.

Σε λίγο με έβαλε να ξαπλώσω σε ένα μπαούλο και αφού πρώτα με έγδυσε άρχισε και αυτός με την σειρά του να γλείφει το υγρό και ερεθισμένο μουνάκι μου. Καυλωμένη όσο ποτέ εκλιπαρούσα να τον νιώσω μέσα μου. Αυτός με μια αποφασιστική κίνηση με κάρφωσε άγρια κάνοντας με να παραλύσω από ηδονή. Βογκώντας παραδόθηκα σε ένα πρωτόγνωρο πάθος.

Οι ορέξεις του αποδείχθηκαν ακόμα πιο πικάντικες στην συνέχεια όταν με έστησε στα τέσσερα και παραβίασε βίαια την στενή πίσω τρυπούλα μου, κάνοντας με να ουρλιάξω από καύλα. Πονούσα αλλά παρακαλούσα το γαμήσι αυτό να μην τελειώσει ποτέ.

Την ώρα που κύματα ηδονής πλημμύριζαν ολόκληρη την ύπαρξη μου, ένιωσα τα καυτά του χύσια στην πλάτη μου. Ολοκληρώνοντας με τον ωραιότερο τρόπο το πιο υπέροχο γαμήσι της ζωής μου. Από εκείνη την ημέρα οι επισκέψεις στο δωμάτιο του κήπου θα γίνουν η αγαπημένη μου συνήθεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου