Ο πατέρας του ενοχλητικού φίλου μου

Η ιστορία που θα αφηγηθώ συνέβηκε πριν λίγο καιρό. Ονομάζομαι Γεωργία είμαι 23 χρονών,1,67 ύψος ,όμορφο πρόσωπο ωραίο κορμί άλλα το ατού μου είναι το μεγάλο και στητό στήθος και τα στρουμπουλά οπίσθια μου. Έχω σχέση εδώ και ένα χρόνο αλλά δεν ενοχλεί τους άντρες να με παρενοχλούν όταν βγαίνω με τις φίλες μου ή ακόμα όταν βγαίνω με το αγόρι μου.

Η ιστορία ξεκινά όταν μια φίλη μου δίνει το τηλ μου σε ένα γνωστό μου το Γιάννη. Αυτός αρχίζει να με παρενοχλεί συνέχεια έστω και αν έχει δεσμό.Στην αρχή ήταν ρομαντικός και στην συνέχεια έβλεπε ότι δεν είχε ελπίδες έγινε χυδαίος. Αφού τον έκανα block στους αριθμούς του τηλ του έτυχε μια μέρα να μου στείλει από το νούμερο της φίλης του τη Μαίρη. Έτσι βρήκα ευκαιρία να της στείλω μήνυμα και να την ενημερώσω.

Η Μαίρη έμενε με τα πεθερικά της.Μετά από λίγο με παίρνει τηλ και ήταν ο πατέρας του Γιάννη ο κύριος Φώτης.Μιλάμε λίγη ώρα και μου λέει να συναντηθούμε μαζί μα τη Μαίρη για να δούμε τι θα κάνουμε μιας και μου έλεγε η Μαίρη ένιωθε πολύ άσχημα. Του λέω θα πάμε για καφέ με την φίλη μου την Ελένη σε δύο ώρες και αν θέλει να περάσουν να μιλήσουμε. Αφού ενημέρωσα το φίλο μου για τα γεγονότα μου λέει στο αστείο μην ντυθείς προκλητικά και θα σε τρέχει και ο παππούς από πίσω. Η φίλη μου η Ελένη μου λέει άσε να το βασανίσουμε λίγο το γέρο και έτσι σκάει μύτη με μια κοντή φούστα.

Η Ελένη είναι 1,73 ωραίο άγριο(πιο σκυλέ χαρακτηριστικά ) πρόσωπο, γυμνασμένη με μικρό στήθος.Η Ελένη είναι παντρεμένη και με τον άντρα της έχουν μια ελεύθερη σχέση.Βάζω ένα κοντό τζιν παντελονάκι κ μια μπλούζα λίγο αποκαλυπτική Καθόμαστε στην καφετέρια και μετά από 10 λεπτά εμφανίζεται ο κ. Φώτης με την Μαίρη.Ο κ.Φώτης γύρο στα 1,90 γεροδεμένος,μελαχρινός αρκετά γοητευτικός και η Μαίρη την λες εμφανίσιμη και γλυκία. ο κ. Φώτης είναι 43 χρονών και η Μαίρη 22 χρονών. Μόλις βλέπει η Ελένη τον κ. Φώτη μένει με το στόμα ανοικτό.

Μου λέει δεν ξέρω τι θα κάνεις με το γιο άλλα το μπαμπά εγώ θα τον βιάσω. Μιλούσαμε για αρκετή ωρα και ο κ.Φώτης υποσχέθηκε πως ο γιος του δεν θα ξαναενοχλήσει και η Μαίρη θα του δώσει μια δεύτερη ευκαιρία. Πολλές φορές τον έπιαναν να κοιτάζει προς το στήθος μου και έτσι σιγά σιγά έσκυβα λίγο προς το μέρος του και έτσι άφηνα στη θέα του τις βυζάρες μου. Γενικά μας έκανε αρκετά κομπλιμέντα άλλα ήταν λίγο συνεσταλμένο. Η αλήθεια περιμέναμε τηλ την επόμενη μέρα και όταν δεν μας έπιασε η Ελένη με πίεζε να του στείλω μηνυμα να τον ευχαριστήσω που μας κέρασε.

Τελικά έστειλε μήνυμα την επόμενη μέρα και μου είπε μίλησε με το Γιάννη και αν με ξαναενοχλούσε να τον έπαιρνα τηλ να τον ενημερώσω. Επίσεις μου ανάφερε ότι ήμαστε πολύ όμορφες και κατα βάθος δικαιολογεί το γιο του και ότι και αυτός της θέση του μάλλον θα έπεφτε και αυτός στα ίδια λάθη. Από τότε μιλούσαμε που και που και έβαζα και στην κουβέντα μου και την Ελένη έτσι να προετοιμάσω το έδαφος για την μοιραία συνάντηση.Αφού του έδωσα θάρρος σιγά σιγά άρχισε να εκδηλώνεται και να μου κάνει καμάκι και να μιλάει πιο ελεύθερα. Μου ανάφερε την μέρα που συναντηθήκαμε μετά όταν πήγε σπίτι ,ειχε τόσες κάβλες που για να ηρεμήσει τον έπαιξε 3 φορες.

Για να μάθω περισσότερα πήρα τηλ την Μαίρη και να της πω ότι ο Γιαννης δεν ενοχλεί και τη ρώτησα
– ο κ Φωτης δεν είναι παντρεμένος?γιατι μου στέλνει διάφορα περιέργα
– Γεωργία μου ο πεθερός μου επάθε την πλάκα του μαζι σου. Συνέχεια μιλάει για σένα και θέλει να κάνει κατάσταση. Ειναι παντρεμένος αλλά δεν είναι πιστός.
– Μαίρη μου έχω σχέση και είμαι μια χαρά.δεν ενδιαφέρομαι Η Μαίρη με ζήλευε και ήταν και λίγο απότομη.

Όπως το έφερε η κουβέντα μου λέει -Γεωργία μου ο πεθερός μου κανόνισε δύο φίλες μου και αυτες κόλλησαν μαζί του. Είναι πολύ όμορφος κ έχει και εντυπωσιακό κορμί . Αααα και μου ανάφεραν ότι έχει μεγάλο και χοντρό πούτσο.Φαντάζομαι τώρα τις φωνές που θα βάζεις όταν σε ξεσκίζει….
– δεν ενδιαφέρομαι της ειπα και το έκλεισα. Είχα νευριάσει παρά πολύ . Στην αλήθεια μου αρέσουν οι μεγαλύτεροι αντρες και ακόμα περισσότερο αν είναι παντρεμένοι αλλά το πήρα εγωιστικά και δεν θα έκανα το χατήρι της Μαίρη. ο κ. Φωτης συνέχισε να στέλνει μηνύματα για να βρεθούμε, με φαντασιώνοταν την ώρα που γαμάει τη γυναίκα του, με ηθέλε στα 4 και πολλά άλλα. Τελικά του λέω σε γουστάρει η φίλη μου και αν θες να γαμήσεις κλείσε το Σάββατο ξενοδοχείο. Συμφωνείσε και μου είπε
-θα πάω για να δεις τι θα χάσεις. αν μετανιώσεις έλα εσύ.

Έτσι έκλεισε το ραντεβού. Εγώ με το φίλο μου τσακωθήκαμε και κάναμε λίγες μέρες να βρεθούμε. Η αλήθεια άρχισα να ζηλεύω που ενώ ο κ. Φώτης ήθελε να πηδήξει εμένα τον πάσαρα στη φίλη μου.Πρόλαβα και έιπα στην Ελένη και το βράδυ η Ελένη θα είχε τον πούτσο του κ. Φώτη στα σκέλια της και εγώ θα την έβγαζα για ύπνος νωρίς.Μιλήσαμε με Ελένη απο κοντά πριν φύγει για το ξενοδοχείο και της ευχήθηκα καλά γαμίσια. μου κλείνει το μάτι και φεύγει. ο κ Φώτης κλείνει σε 5αστερο ξενοδοχείο.

Είναι δικηγόρος και βγάζει πού καλά λεφτά. Μόλις ανεβαίνει στο διαμέρισμα την περιμένει φορώντας μόνο το εσώρουχο του.Η Ελένη βλέποντας το εσώρουχο να είναι γεμάτο σκέφτηκε πως θα κουμαντάρει αυτο το θηρίο.της κερνάει σαμπάνια και στην συνεχεία την τραβάει απο τα μαλλιά την ρίχνει στο κρεββάτι,της βγάζει τα ρούχα και της χώνει τον πούτσο στην μουνάρα της.
-καριολιτσα φάε τον πούτσο μου. δεν είναι εδώ η φιλενάδα σου να απολαύσει γαμήσι.

Όταν ο κ Φώτης χύνει βρίσκει ευκαιρία η Ελένη και το δένει με χειροπέδες. Του λέει τώρα θα παίξεις το δικό μου παιχνίδι. Του δένει τα μάτια και μου στέλνει μήνυμα και μου λέει
-φιλενάδα ο πουτσαράς με ξέσκισε άλλα τον έχω δέσει. Ανεβαίνει στο κρεβάτι και του λέει
– θες να σου πάρω μια πίππα
– ναι ναι
– η Γεωργία??θες να γαμήσεις τη φίλη μου?
– Θέλω να σας γαμήσω και τις δύο .

του λέει σκέψου πως είμαι η Γεωργία .δείξε μου πόσο πολύ θέλεις να σε γαμήσει.σκύβει κ βάζει τον πούτσο του στο στόμα της. κτυπάει το κουδούνι κ του λέει μπορεί να είναι η υπηρεσία δωματίου. Έτσι όπως είχαμε συμφωνήσει με την Ελένη εμφανίζομαι. Αφου μετάνιωσα προηγουμένως αποφάσισα τι έχω να χάσω από ενα γαμησάκι Μπαίνω στο δωμάτιο. Βλέπω το κ. Φωτη γυμνό με τεράστιο καβλώμενο πούτσο. Είχε δίκαιο το τσουλάκι τελικά ( Μαίρη).

Του λέει η Ελένη οτι τη ρώτησαν αν ήθελα και άλλη σαμπάνια και τον έδιωξε. Πέφτω στο κρεβάτι και γεμίζω το στόμα μου με την ψωλάρα του. Η Ελένη συνέχισε να περιγράφει τι θα του έκανα. Εγω συνέχισα να απολαμβάνω. το θεσπέσιο εργαλείο. Μεγάλος ο πούτσος του φίλου μου άλλα αυτό εδώ ήταν το κάτι άλλο.
-θες να γαμησεις τη Γεωργια λέει η Ελένη
-θελω να την ξεσκίσω την καριόλα. Βγάζω το στρινγκ μου και κάθομαι σιγά σιγά στον πούτσο του.προσπαθώ να μην φωνάξω από ηδονή. Η Ελένη συνέχισε να μιλάει. .. Βγάζω το σουτιετ κ συνέχισα με πιο γρήγορους ρυθμούς. άρχισα να βογγαω αλλα προσπαθούσα να μην βογγάω δυνατά για να μην υποψιαστει κάτι μιας και η Ελενη είναι αθόρυβη.

Του ελευθερώνω τα χέρια κ απευθείας με χουφτώνει..
-Γεωργια και μετα βγάζει το μαντήλι από τα μάτια Μετά τι να σας πω. … Με γυρίζει στα 4 και μου κάνει ένα γαμήσι. ακομα θυμάμαι τις φώνες που έβαλα. Ειχα την τιμητική μου μετά αλλα δεν άφησε παραπονεμένη και τη φίλη μου. μέχρι τις πρωινές ώρες μας ξέσκιζε. Συνέχισαν και άλλα γαμήσια με κ. Φώτη… Λες και ο γιος του να έχει τα ίδια προσόντα και εγω να τον σνόμπαρα?? Η φίλη μου έφυγε για το μεταπτυχιακό της και ονειρεύεται να επαναλάβουμε την συνάντηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου