Αμαρτωλές ξαδέρφες

Με την ξαδέλφη μου την Αναστασία μεγαλώσαμε μαζί στην Καβάλα και είμαστε αγαπημένες από τα εφηβικά χρόνια ακόμα. Τα τελευταία χρόνια η Αναστασία μετακόμισε στην Αθήνα για να βρει δουλειά, δεν χαθήκαμε όμως, τα λέγαμε συχνά από το τηλέφωνο και από το internet. Η δουλειά της ξαδέλφης μου πρέπει να είναι πολύ επικερδής γιατί συνέχεια μου λέει για τα καινούργια ρούχα που αγόρασε, τα παπούτσια, τα κοσμήματα.

Δεν το κρύβω μάλιστα ότι άρχισα να ζηλεύω γιατί θα ήθελα να της μοιάσω. Έτσι όταν μου πρότεινε να έρθω και εγώ στην Αθήνα δέχθηκα αμέσως. Ήμουν άλλωστε 21 ετών και οι γονείς μου και να ήθελαν δεν μπορούσαν να με σταματήσουν.

θα με φιλοξενούσε άλλωστε στη σπίτι της και έτσι θα μοιραζόμασταν όλα τα έξοδα. Ο πρώτος καιρός ήταν υπέροχος, περνούσαμε όλη την μέρα μαζί, αφού φρόντισε η Αναστασία να μου μάθει τις ομορφιές που κρύβει μια μεγαλούπολη όπως η Αθήνα. Όταν άρχισα να την ρωτάω για την δουλειά της, δίστασε να μου μιλήσει στην αρχή αλλά όταν επέμεινα μου αποκάλυψε το μυστικό της.

Μου είπε ότι έβγαζε πολλά λεφτά με το να παρουσιάζει ένα σέξι show μέσω web cameras στο internet. Φορούσε σέξι εσώρουχα και έκανε chat με άντρες που πλήρωναν για να την βλέπουν. Όταν μάλιστα την ρώτησα αν φοβάται μήπως μαθευτεί μου είπε ότι οι πελάτες τις ήταν όλοι από το εξωτερικό και δεν υπήρχε περίπτωση να το μάθουν οι δικοί της. Μου πρότεινε μάλιστα να συμμετέχω και εγώ αφού αν είμαστε μαζί η αμοιβή θα είναι μεγαλύτερη. Εγώ αρχικά δίστασα αλλά μου είπε ότι μπορούσα να συμμετέχω φορώντας μάσκα για να μην με αναγνωρίζουν.

Έτσι λοιπόν, ένα βράδυ στηθήκαμε εμπρός από το laptop της και την webcam για το πρώτο μας chat, φορώντας μόνο τα εσώρουχα μας. Σε λίγη ώρα τα μηνύματα άρχισαν να έρχονται μαζεμένα από ενθουσιασμένους πελάτες. όλοι μας εκθείαζαν και μας έλεγαν πόσο υπέροχες ήμασταν. Η ώρα περνούσε γρήγορα ποζάροντας όπως μας ζητούσαν οι πελάτες. Κάποια στιγμή η Αναστασία αποκάλυψε το στήθος της ξεσηκώνοντας τον ενθουσιασμό στο chat.

Αργά το βράδυ αποσυνδεθήκαμε και δέχθηκα τα συγχαρητήρια της ξαδέλφης μου αφού όπως μου είπε η συμμετοχή μου ήταν εξαιρετική και ότι μαζί θα βγάζαμε ακόμα περισσότερα λεφτά. Την άλλη η φορά μου είπε ίσως κάποιος πελάτης να ζητήσει να κάνουμε πράγματα μαζί, αλλά να μην κομπλάρω αφού μπορούμε να προσποιηθούμε ότι φιλιόμαστε και κανείς να μην καταλάβει ότι το κάνουμε στα ψέματα.

Το άλλο βράδυ στηθήκαμε ξανά για ένα δεύτερο show. Τώρα η συμμετοχή των πελατών ήταν μεγαλύτερη, ζητούσαν συνεχώς να παίρνουμε διάφορες πόζες δεν ήταν μάλιστα λίγοι αυτοί που μας ζητούσαν φιληθούμε μεταξύ μας η να χαϊδεύουμε η μια την άλλη. Η Αναστασία μου έκλεινε το μάτι και έγερνε προς το μέρος μου κάνοντας πως με φιλά και εγώ πως την χαϊδεύω. Σε λίγο βρεθήκαμε και οι δυο γυμνόστηθες ανεβάζοντας την θερμοκρασία στα ύψη.

Η όλη διαδικασία δεν κρύβω πως ήταν αρκετά ερωτική και άρχισε να μου αρέσει. Αργά το βράδυ ένας πελάτης ζήτησε από την Αναστασία να γλείψει το στήθος μου και όταν αυτή το έκανε εγώ ένιωσα να καυλώνω απίστευτα. Την βούτηξα από το μαλλί έσκυψα και άρχισα να την φιλώ με πάθος. Φανερά καυλωμένη και η ίδια με έσπρωξε να ξαπλώσω ανάσκελα και ξεκίνησε να με γλείφει.

Σύντομα βρέθηκε χαμηλά ανάμεσα στα πόδια μου και άρχισε να γλείφει λαίμαργα το μουνάκι μου. Καυλωμένη παραδόθηκα στις ορέξεις της. Την παρακαλούσα να σταματήσει γιατί δεν άντεχα άλλο αλλά αυτή συνέχιζε με περισσότερο πάθος.

Πριν προλάβω να συνειδητοποιήσω αυτό που βίωνα εκείνη την στιγμή, είδα την Αναστασία να δένει ένα τεράστιο στραπόν στην μέση της. Μου ήταν αδύνατο να αντιδράσω σε κάτι τόσο θαυμάσιο. Αυτή ήρθε από πάνω μου άνοιξε με αποφασιστικότητα τα πόδια μου και άρχισε να με καρφώνει με τον χοντρό δονητή της. Το μουνάκι μου άρχισε να τρέχει από καύλα ενώ βογκητά ηδονής βγήκαν από τα σαρκώδη χείλη μου.

Με μια βίαιη κίνηση με γύρισε μπρούμυτα και με έστησε στα τέσσερα σπρώχνοντας τώρα τον χοντρό δονητή στον κώλο μου. Με τράβηξε από τα μαλλιά κι άρχισε να με γαμάει άγρια από πίσω. Αν και υπέφερα από τον πόνο ένιωθα παραδομένη σε μια καύλα που δεν ήθελα να τελειώσει. Ολοκλήρωσα βιώνοντας τον πιο έντονο οργασμό της ζωής μου.

Εκείνο το βράδυ έμελλε να σημάνει την αρχή μιας καινούργιας ζωής που θα με οδηγούσε σε ερωτικά μονοπάτια που ποτέ πριν δεν φανταστικά ότι θα ακολουθήσω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου