Καυτή νύχτα στην παραλία

Με λένε Ιωάννα, είμαι δεκαεννιά χρονών, ψιλή, μελαχρινή και η παρακάτω ιστορία που θα σας διηγηθώ είναι πέρα για πέρα αληθινή. Αυτό το καλοκαίρι πήγα με μια φίλη μου, την Μαριάννα, για ένα δεκαήμερο, διακοπές στην πανέμορφη Ρόδο. Ενώ αυτές οι διακοπές άρχισαν ήρεμα και χαλαρωτικά, όλα άλλαξαν μέσα σε ένα μόνο βράδυ.

Η Μαριάννα είναι λίγο ντροπαλή και εγωίστρια, ιδικά όταν έχει να κάνει με γκόμενο. Και εγώ είμαι ορισμένες φορές αλλά το σίγουρο είναι πώς καμιά μας δεν φανταζόταν τι θα κάναμε.

Όλα ξεκίνησαν ένα βράδι που αποφασίσαμε να πάμε για ποτό σε ένα Beach Bar σε μια φημισμένη παραλία του νησιού. Η ώρα είχε φτάσει τέσσερις και περνάγαμε τέλεια. Είχαμε γνωρίσει και ένα παιδί, το Νίκο, και είχαμε κάτσει όλοι μαζί πίνοντας και γελώντας.

Ο Νίκος ήταν πολύ ωραίος γκόμενος, ψηλός, γυμνασμένος, με καστανόξανθα μαλλιά και αισθησιακό βλέμμα. Άρεσε φανερά και στις δυο μας, πράγμα που είχε καταλάβει και του άρεσε ακόμα περισσότερο.

Εκεί που χορεύαμε όλοι μαζί γυρνάει ο Νίκος και μας προτείνει εάν θέλαμε να πάμε οι τρεις μας μια βόλτα στην παραλία. Εμείς δεχτήκαμε ενώ είχαν αρχίσει να μας μπαίνουν ιδέες για το τι θα ακολουθούσε.

Στην παραλία πήγαμε και κάτσαμε σε ένα ψάθινο καναπεδάκι, προφανώς στη μέση κάθισε ο Νίκος. Ένιωθα λίγο άγχος και εκείνη ακριβώς τη στιγμή, ο Νίκος άρχισε να μου φιλάει το λαιμό ενώ με το χέρι του χαϊδεύει το μπούτι της Μαριάννας. Κατευθείαν ένιωσα το μουνί μου να υγραίνεται και η ανάσα μου έγινε πιο βαριά ενώ αυτός είχε ήδη άρχισε να μου τρίβει το μουνί πάνω από το εσώρουχο.

Αρχίσαμε να φιλιόμαστε παθιασμένα εναλλάξ, μια με εμένα και μια με την Μαριάννα. Ξαφνικά μου κατεβάζει το φόρεμα τελείως και αρχίζει να μου γλύφει της καυλωμένες ρόγες μου, παράλληλα βάζοντας δάχτυλo στην άλλη. Η Μαριάννα βόγγαγε από την ευχαρίστηση, ήταν έτοιμη να εκραγεί.

Εκεί που τη φύλαγε, ξαφνικά ξεκουμπώνει το παντελόνι του και με μια κίνηση μου παίρνει το κεφάλι και μου το βάζει να ρουφήξω την τεράστια χοντρή ψωλή του. Δε χώραγε καλά καλά στο στόμα μου, με έπνιγε αλλά την ρούφαγα με λαιμαργία, την έγλυφα παντού ενώ του χάιδευα τα αρχίδια.

Μετά έβαλε τη Μαριάννα να του πάρει τσιμπούκι ενώ φύλαγε εμένα αλλά ξαφνικά η Μαριάννα σαν να ντράπηκε και θέλησε να πάει στον διπλανό καναπέ απλά να μας κοιτάει. Εμείς όμως δεν σταματάμε, με ανεβάζει πάνω του και μου καρφώνει την ψωλή του βαθιά στο μουνί μου με αποτέλεσμα να ουρλιάξω από τον πόνο.

Με γάμαγε με λύσσα, η τεράστια πούτσα του είχε σκίσει το μουνί μου. Με άλλαξε στάση και έβαλε στα τέσσερα γαμώντας με δυνατά. Ούρλιαζα από την καύλα ενώ η Μαριάννα από δίπλα έπαιζε το μουνί της. Ο Νίκος είχε φτάσει στο αμήν, μου έχωσε όλη την ψωλή του μέσα στο μουνί μου και το έχυσε όλο βαθιά χωρίς καν να με ρωτήσει.

Το μουνί μου είχε πλημμυρίσει από τα χύσια του τα οποία έσταζαν έξω. Με έβαλε να του καθαρίσω την πούτσα του με τη γλώσσα μου, ντύθηκε και έφυγε αφήνοντας με σαν ένα ξεσκισμένο πουτανάκι με χύσια στο μουνί και στο στόμα, γυμνή με τα πόδια ακόμα ανοιχτά. Έτσι μου άξιζε. Ήταν η καλύτερη νύχτα της ζωής μου, και η πιο καυλωτική σίγουρα. Ποτέ δεν θα την ξεχάσω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου