Καυτό ερωτικό τρίγωνο

Όλα ξεκίνησαν πριν λίγο καιρό όταν μια φίλη μου είπε ότι έκανε ενδιαφέρουσες γνωριμίες γράφοντας απλά μια αγγελία σε μια ιστοσελίδα γνωριμιών. Νέα πρόσωπα μπήκαν τώρα στην ζωή της, πρόσωπα ενδιαφέροντα που μάλλον δεν θα μπορούσε ποτέ να γνωρίσει μέσα από τον στενό κύκλο των γνωστών της. Μου σύστησε μάλιστα την ιστοσελίδα που χρησιμοποιούσε σαν μια πολύ αξιόπιστη πρόταση.

Έτσι και εγώ ένα βράδυ που είχα ελεύθερο χρόνο αποφάσισα να ακολουθήσω τη συμβουλή της, επισκέφτηκα το συγκεκριμένο website και δημιούργησα το δικό μου προφίλ, δήλωσα ότι θέλω να γνωρίσω τόσο άντρες όσο και γυναίκες. Σύντομα άρχισα να λαμβάνω μηνύματα από άλλα μέλη που έψαχναν το ίδιο πράγμα με εμένα. Η προτεραιότητα μου αυτή τη περίοδο ήταν μια νέα εμπειρία που θα με έβγαζε από τα συνηθισμένα.

Μέσα στα μηνύματα ξεχώρισα αυτό της Μαρίνας, ένα μήνυμα γραμμένο με τρυφερότητα από ένα άτομο που είχε τις ίδιες προτιμήσεις με εμένα. Η Μαρίνα, ανταποκρίθηκε άμεσα στο ενδιαφέρον μου και αρχίσαμε να ανταλλάσσουμε μηνύματα αλλά και σκέψεις που μας έφεραν πολύ κοντά. Η Μαρίνα, είναι παντρεμένη αλλά της αρέσουν οι γυναίκες, ο άνδρας της δεν έχει αντίρρηση αρκεί να συμμετέχει και ο ίδιος.

Μου πρότεινε να βρεθούμε από κοντά, μιας και ήμασταν και οι δυο από την ίδια πόλη. Συμφώνησα μαζί της και κανονίσαμε μια συνάντηση σε ένα γνωστό καφέ. Πήγα γεμάτη ανυπομονησία στο ραντεβού γιατί ήταν η πρώτη φορά που συμμετείχα σε κάτι παρόμοιο. Κάποια στιγμή άκουσα το όνομα μου και γυρνώντας το κεφάλι μου είδα μια ξανθιά ιδιαίτερα κομψή και με πολύ σικ ντύσιμο να με πλησιάζει ήταν η Μαρίνα, την συνόδευε ένας ψηλός μελαχρινός με αθλητικό κορμί.

Καθίσαμε στο καφέ και αρχίσαμε να μιλάμε λες και γνωριζόμασταν από παλιά σε αυτό συνέβαλαν και οι αμέτρητες συζητήσεις μας στο internet. Ήταν τόσο γλυκιά και ευχάριστη η παρέα τους που δεν κατάλαβα πως πέρασε η ώρα, έτσι όταν κατά τα μεσάνυχτα σηκωθήκαμε να φύγουμε δεν μου έκανε κέφι να τους αποχωριστώ. Νιώθοντας και αυτοί το ίδιο, πρότειναν να με κεράσουν ένα ποτό στο σπίτι τους κάτι που με χαροποίησε πολύ και εγώ δέχτηκα αμέσως.

Όταν βρεθήκαμε στο σπίτι διαπίστωσα ότι ήταν διακοσμημένο με ιδιαίτερο γούστο και φινέτσα. Καθίσαμε λοιπόν στον καναπέ απολαμβάνοντας τα ποτά μας. Η Μαρίνα ήταν ιδιαίτερα διαχυτική, δεν έχανε κάθε στιγμή την ευκαιρία να με ακουμπά και να με χαϊδεύει, δημιουργώντας μεταξύ μας μια οικειότητα που ώρα με την ώρα γινόταν όλο και πιο έντονη.

Κάποια στιγμή έγειρε κοντά μου και με φίλησε τρυφερά. Μου είπε ότι με έβρισκε ιδιαίτερα ελκυστική και ήθελε με αυτόν τον τρόπο να μου εκφράσει τα συναισθήματα που της προκαλούσα. Η αλήθεια είναι ότι και εγώ ένιωθα απίστευτα όμορφα μαζί της. Ο Κώστας από την μεριά του έδειχνε να απολαμβάνει το θέαμα αφήνοντας την πρωτοβουλία των κινήσεων στην σύντροφο του.

Με το χέρι της, μου χούφτωσε το στήθος αυξάνοντας τους χτύπους της καρδιάς μου, ενώ σε λίγο βρέθηκε από πάνω μου χαϊδεύοντας με και φιλώντας με παθιασμένα. Μετά από μερικά λεπτά που το πάθος μας εκτοξεύτηκε στα ύψη με άρπαξε από το χέρι και με οδήγησε στην κρεβατοκάμαρα, απαλλαχτήκαμε γρήγορα από τα ρούχα μας και βρεθήκαμε γυμνές να φιλάμε και να γλείφουμε η μια την άλλη.

Κόλλησε το μουνάκι της στο πρόσωπο μου ενώ την ίδια στιγμή άρχισε να γλείφει λαίμαργα το δικό μου. Μετά από αρκετή ώρα εξουθενωτικού και παθιασμένου στοματικού έρωτα στο παιχνίδι μπήκε και ο Κώστας αρπάζοντας με στα δυνατά του μπάτσα και βάζοντας με να καθίσω στην ερεθισμένη ψωλή του. Απολάμβανα ένα υπέροχο γαμήσι μέχρι που έκπληκτη αντίκρισα την Μαρίνα να δένει στην μέση της ένα τεράστιο πλαστικό δονητή.

Ήρθε από πίσω και την ώρα που γαμιόμουν καβάλα στον Κώστα ένιωσα τον δονητή στον κώλο μου. Μπήκε μέσα μου δυνατά κάνοντας με να ουρλιάξω από καύλα. Στο μεγάλο καθρέφτη που υπήρχε δίπλα στο κρεβάτι έβλεπα την υπέροχη σκηνή και δεν μπορούσα να χωνέψω αν αυτό που ζούσα ήταν πραγματικότητα η φαντασίωση. Με έπαιρναν και οι δυο τους ταυτόχρονα προσφέροντας μου τεράστιες δόσεις ηδονής.

Ήρθα σε οργασμό πολλές φορές εκείνο το βράδυ, που ήταν το πιο υπέροχο βράδυ της ζωή μου. Από εκείνη την στιγμή η ζωή μου απόκτησε καινούργιο νόημα, έμαθα να απολαμβάνω τον έρωτα σε όλες του τις εκφράσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου