Η έκφυλη διευθύντρια

Το όνομα μου είναι Δήμητρα και η ιστορία που θα σας διηγηθώ ξεκίνησε πριν λίγους μήνες όταν με προσέλαβαν στο λογιστήριο μιας μεγάλης εταιρίας. Σε ένα πόστο ιδιαίτερα κουραστικό, οκτώ ώρες εμπρός από ένα υπολογιστή να ασχολούμαι συνεχώς με νούμερα. Έτσι όταν μετά από λίγο καιρό η διευθύντρια, μου ζήτησε να αναλάβω την θέση της προσωπικής της γραμματέως, δέχθηκα με μεγάλη χαρά.

Η κυρία Ελένη, φημίζεται για την αυστηρότητα της, όμως μαζί μου είναι ιδιαίτερα φιλική. Από την πρώτη ημέρα που βρέθηκα κοντά της είναι πάντοτε ευγενική μαζί μου και πολύ περιποιητική. Τον τελευταίο καιρό όμως με κρατά πέραν του ωραρίου κοντά της είτε για να μου υπαγορεύσει μια επιστολή, είτε για να μου αναθέσει την τελευταία στιγμή κάποια εργασία.

Μια τέτοια ημέρα και ενώ η εταιρία είχε αδειάσει και είχαμε μείνει μόνες, με φώναξε στο γραφείο της. Όταν μπήκα μέσα την βρήκα σε μια στάση πολύ χαλαρή, κάτι που δεν ταίριαζε με τον χαρακτήρα της. Ενώ πάντα ήταν τυπική ως προς την συμπεριφορά της, αυτή τη φορά την βρήκα να απολαμβάνει την σαμπάνια της καθισμένη στο μεγάλο δερμάτινο καναπέ. Γέμισε ένα ποτήρι και μου το πρόσφερε, το δέχθηκα και κάθισα δίπλα της απορημένη.

– «Έχω να σου κάνω μια πρόταση» μου είπε με νόημα.
– «Στην φετινή διαφημιστική καμπανια, θέλω να είσαι το πρόσωπο της εταιρίας». Πριν προλάβω να αρθρώσω κουβέντα συνέχισε.
– «Είσαι σέξι και όμορφη σαν μοντέλο, τι καλύτερο από το να προβάλεις εσύ τα προϊόντα μας». Χαμογέλασα φανερά ικανοποιημένη και δέχτηκα την πρόταση της. Την ώρα που απολαμβάναμε την γευστική σαμπάνια. Μου έδειξε μια στολή με το λογότυπο της εταιρίας και μου ζήτησε να την φορέσω.

Εγώ, δίστασα για μια στιγμή αφού δεν υπήρχε παραβάν για να αλλάξω. Εκείνη χαμογέλασε και είπε με νάζι.
– «Δεν πιστεύω να είσαι τόσο ντροπαλή, γυναίκες είμαστε».
Καθώς γδυνόμουν μπροστά στο μεγάλο καθρέπτη, παρατήρησα το λάγνο βλέμμα της καθώς εξερευνούσε το γυμνό κορμί μου. Όταν επιτέλους φόρεσα την εφαρμοστή δερμάτινη στολή, η Ελένη σηκώθηκε και βρέθηκε δίπλα μου.

– «Είσαι υπέροχη, πολύ καλύτερη από ότι μπορούσα να φανταστώ» είπε με ικανοποίηση.
Το χέρι της βρέθηκε στην μέση μου και πριν το καταλάβω άρχισε να χαϊδεύει τρυφερά τα οπίσθια μου. Το λάγνο βλέμμα της με προετοίμασε για αυτό που θα επακολουθούσε που δεν ήταν τίποτε άλλο από ένα καυτό φιλί στα χείλη. Για μια στιγμή τα έχασα, πριν συνειδητοποιήσω τι είχε συμβεί, βρεθήκαμε αγκαλιασμένες στο καναπέ.

Με μια γρήγορη κίνηση άνοιξε το φερμουάρ και με απάλλαξε από την στολή που φορούσα. Με έβαλε να ξαπλώσω και αυτή χώθηκε ανάμεσα στα πόδια μου. Το πρόσωπο της βρέθηκε μια ανάσα από το μουνάκι μου, έκανε μια παύση λίγων δευτερολέπτων ίσα ίσα για να εκτόξευση την αγωνία μου στα ύψη και στην συνέχεια βούτηξε με πρωτόγνωρο πάθος στο κέντρο του ερωτισμού μου.

Η καυτή της γλώσσα έγλειφε το μουνί μου, ενώ ταυτόχρονα τα χείλη της ρουφούσαν λαίμαργα την κλειτορίδα μου. Κύματα απολαύσεις με κυρίευσαν παρασύροντας με σε ένα ξέφρενο ερωτικό ρυθμό. Οι αναστεναγμοί, τα δυνατά βογκητά και καθώς και οι συσπάσεις του κορμιού μου, πρόδιδαν ότι πλέον είχα παραδοθεί πλήρως στις ορέξεις της. Η κορύφωση δεν άργησε να έρθει και ήταν η πιο έντονη που είχα βιώσει ποτέ.

Καθώς προσπαθούσα να συνέλθω από το σοκ. Την είδα να κρατά ένα μεγάλο δονητή και να ξεκινά ένα δεύτερο γύρο απόλαυσης με γλειψίματα και χάδια, ενώ την ίδια ώρα βύθιζε τον τεράστιο δονητή στο υγρό μουνί μου. Έκλεισα τα μάτια και αφέθηκα σε μια καύλα που δεν είχε τελειωμό. Η συνέχεια έφερε ένα υπέροχο οργασμό που με αποτελείωσε.

Η Ελένη ξάπλωσε δίπλα μου και αρχίσαμε να φιλάμε και να χαϊδεύουμε τρυφερά η μια την άλλη. Είναι περίπου δέκα χρόνια μεγαλύτερη μου, όμως το κορμί της είναι υπέροχο με αναλογίες εικοσάρας. Δεν χορταίνω να γλείφω και να χαδεύω το μεταξένιο δέρμα της. Σε λίγο γύρισε μπρούμυτα προσφέροντας μου τον πανέμορφο πισινό της. Δεν έχασα την ευκαιρία και έχωσα το πρόσωπο μου ανάμεσα στα τέλεια ημισφαίρια του κώλου της. Αφού έπαιξα πρώτα λίγο μαζί τους επικέντρωσα το ενδιαφέρον μου στην μικρή τρυφερή τρυπούλα που βρίσκετε ανάμεσα τους.

Την ώρα που η γλώσσα μου προσπαθούσε να βυθιστεί μέσα της, η Ελένη άρχισε να αναστενάζει τρέμοντας από ηδονή. Άρπαξα τον δονητή και άρχισα να την πέρνω από πίσω, τα βογκητά της σύντομα μετατράπηκαν σε ουρλιαχτά απολαύσεις και καύλας. Κόλλησα το κορμί μου πίσω της και κουνώντας την λεκάνη μου έσπρωχνα τον δονητή όλο και πιο βαθιά μέσα της.

Ένιωσα όπως ένα άγριο αρσενικό την ώρα που πηδάει την όμορφη σύντροφο του. Μια απίστευτη ερωτική κορύφωση μας βρήκε κολλημένες την μια πάνω στην άλλη, με τα ιδρωμένα κορμιά μας να σπαράζουν από ηδονή.
Η νύχτα εκείνη άλλαξε την ζωή μου για πάντα, με έκανε να κατανοήσω ότι οι ερωτικές μου ανάγκες μπορούσαν να ικανοποιηθούν το ίδιο και από τα δυο φύλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου