Μάτι από τον γυμναστή μου

Με λένε Γιάννα είμαι 42χρ και με τον σύντροφο μου τον Δημήτρη είμαστε 5 χρόνια μαζί. Η σεξουαλική μας ζωή μπορώ να πώ ότι ήταν πάντα καλή αν εξαιρέσει κανείς τον τελευταίο χρόνο που λόγω προβλημάτων στη δουλειά του Δημήτρη, επηρεάστηκε και όσο και να το πείς ρίξαμε τους ρυθμούς…

Είμασταν πάντα και οι δύο αρκετά ανοιχτόμυαλοι στον έρωτα και μας άρεσε να κάνουμε διάφορα, φυσικά οι φαντασιώσεις ήταν πάντα στο επίκεντρο. Αυτό που θαύμαζα πάντα στο Δημήτρη ήταν εκτός απο την εμφάνισή του φυσικά, το πονηρό μυαλό του και ο τρόπος που έβρισκε πάντα να με ερεθίζει…. Το πιό σημαντικό ήταν η αίσθηση ασφάλειας που μου έδινε πάντα και ίσως αυτό να μέτρησε τελικά ώστε να γίνει αυτό που σας θα διηγηθώ….

Μέχρι την προηγούμενη εβδομάδα όλες οι τρελές φαντασιώσεις μας τελείωναν με ένα καλό «πήδημα». Φυσικά διάφορα βοηθήματα όπως δονητές, μάσκες και μερικά δεσιματάκια πάντα έπαιζαν στο κρεβάτι μας… Τελικά όμως ήμουν πάντα μαζεμένη κυρίως λόγω του φόβου μήπως με θεωρήσει «πουτάνα». Δυστυχώς στην κοινωνία μας μόνο οι άνδρες έχουν το δικαίωμα να σκέφτονται και να πράτουν πρόστυχα… Σ’αυτό προσπάθησα να βάλω ένα τέλος και όπως αισθάνομαι τώρα μου βγήκε και μας βγήκε σε καλό…

Για την ακρίβεια μετανιώνω για τις ντροπές και τους μέχρι σήμερα δισταγμούς μου. Για να μην πολυλογώ, την προηγούμενη Τρίτη ξεκίνησα για το γυμναστήριο έτοιμη να βγάλω αρκετά χιλιόμετρα στον διάδρομο. Πάντα μου άρεσε να προσέχω την εμφάνισή μου και φυσικά λάτρευα, όσο και αν δεν το παραδεχόμουν, το σπινθήρισμα στο βλέμμα των ανδρών καθώς τους έπιανα να με κοιτούν στο γυμναστήριο. Κάποια στιγμή και όπως έκανα μια άσκηση για τα πόδια ένιωσα μια παρουσία δίπλα μου.

Ήταν ο Παναγιώτης, ο γυμναστής μου. Τον χαιρέτησα με χαμόγελο όπως και εκείνος και μετά έκατσε δίπλα μου για να μου δείξει κάποια λάθη που έκανα με την άσκηση. Όσο μου μιλούσε διάβαζα στα μάτια του την επιθυμία του για το κορμί μου. Ωστόσο, αυτό που μου έκανε τρομερή εντύπωση ήταν η απόλυτη ψυχραιμία του και το γεγονός οτι ήταν πολύ προσεκτικός με τις κινήσεις του και απέφευγε να με αγγίζει. Γενικώς ο Παναγίωτης δεν ειναι το γνωστό λιγούρι που όλες οι γυναίκες θα έχουν συναντήσει… Αντιθέτως είναι πολύ σοβαρός και κύριος.

Εκείνη τη μέρα μου άσκησε μια μυστηριώδη γοητεία που με γέμισε με αυτοπεποίθηση για τη συνέχεια. Την επόμενη μέρα στο γυμναστήριο και αφού είχα τελειώσει την προπόνηση μου, φεύγοντας είδα τον Παναγίωτη να στέκεται κοντά στην έξοδο. Αμέσως κατάλαβα ότι κάτι με ήθελε και άρχισα να αναρωτιέμαι γιατί δεν βρίσκεται στην αίθουσα.
«Τέλειωσες Γιάννα για σήμερα?»
-«ναι Παναγιώτη, αύριο πάλι, τα λέμε!»
«Είσαι να πάμε για ένα καφέ? Δέν έχει κόσμο το γυμναστήριο σήμερα και θα φύγω νωρίτερα»…… Η φράση του με πάγωσε. Αν και το περίμενα, για δευτερόλεπτα έμεινα παγωκολώνα….
«Ναι…. Γιατί όχι….» απάντησα σχετικά αμήχανα.

Έπειτα σκέφτηκα «ΘΑ ΠΑΣ!» και του χαμογέλασα…. Στο καφέ είπαμε σχεδόν τα πάντα… Μου μίλησε για εκείνον, για την επιχείρηση του, για τη γυναίκα του και προσπάθησε να μάθει λεπτομέρειες για τη ζωή μου…. Εν τω μεταξύ στέλνω μήνυμα στον Δημήτρη «είμαι για καφέ με τον Παναγίωτη». Στο καπάκι με παίρνει τηλ και με αρχίζει σε μια ανάκριση απίστευτη. Τελικά τον διαβεβαιώνω ότι όλα είναι καλά και πριν κλείσουμε μου λέει » να προσέχεις τότε, σ’αγαπώ πολύ!»

Με έλιωσε στην κυριολεξία.. Αυτό είναι το επίπεδο που λάτρευα πάντα στον σύντροφό μου!! Πρίν φύγουμε λέω στον Παναγιώτη «Να πάμε και για ποτάκι κάποια στιγμή, να έρθει κ ο Δημήτρης να τον γνωρίσεις..»
-«Φυσικά ρε σύ, όποτε θέλετε…»
Όταν γύρισα σπίτι ήμουν έκπληκτη με τον εαυτό μου και την τροπή που είχαν πάρει τα πράγματα. Επιτέλους για μιά φορά δεν έκανα πίσω, δεν φοβήθηκα. Τα είπαμε και με τον Δημήτρη και τον είδα πολύ ψύχραιμο. Ήμουν σίγουρη ότι είχε αρχίσει και αυτός το παιχνίδι του μυαλού και το έπαιζε άνετος ότι δήθεν δεν ζηλεύει. Του είπα τι συζητήσαμε στο καφέ και ήταν πρόθυμος να βγούμε για ποτάκι όλοι μαζί.

Το θέμα έκλεισε εκεί σχετικά γρήγορα, αλλά όταν πήγαμε στο κρεβάτι το βράδυ, το παθιασμένο sex που κάναμε έδειχνε πόσο είχαμε ερεθιστεί και οι δύο με την προοπτική ενός ερωτικού ραντεβού με έναν άνδρα. Την Παρασκευή λοιπόν κανονίσαμε οι τρεις μας να πάμε σε ένα κοντινό μπαράκι ήσυχο σχετικά για να μπορούμε να τα λέμε… Έβαλα την φουστίτσα μου και τα ψιλοτάκουνα μου, sexy χωρίς όμως να είμαι πρόστυχη.

Συναντήσαμε τον Παναγίωτη εκεί ο οποίος μας περίμενε αρκετή ώρα. Αυτό που μου έκανε τρομερή εντύπωση ήταν η άνεση του Δημήτρη που γρήγορα έσπασε τον πάγο και άρχισε να μιλάει με τον Παναγώτη για ότι μπορείτε να φανταστείτε απο ποδόσφαιρο μέχρι πολιτική. Τα βλέμματα έδιναν και έπαιρναν και απο τους δύο άνδρες του τραπεζιού που με έτρωγαν με τα μάτια τους. Αισθάνθηκα το επίκεντρο της προσοχής, το αντικείμενο πόθου της βραδιάς και άρχισα άθελα μου να υγραίνομαι….

Τα ουίσκι έρχονταν συνεχώς και ο Παναγιώτης επέμενε να κερνά σφινάκια και το κεφάλι μας είχε γίνει κουδούνι. Σαν κύριος ανέλαβε το βάρος του λογ/σμου και προσφέρθηκε να μας οδηγήσει στο σπίτι.
«Είμαστε δίπλα» του κάνει ο Δημήτρης, «γυρνάμε και με τα πόδια εμείς…» «Οκ, παιδιά, απλώς είπα….» και φάνηκε να απογοητεύεται ο Παναγίωτης. «Έλα για ένα γύρο ακόμα στο σπίτι» του κάνει ο Δημήτρης » και φέυγεις μετά»… «κερνάμε εμείς τώρα»…. Εκεί έσκασε ένα χαμόγελο που κατάλαβα ότι λίγο το μεθύσι λίγο το πονηρό μυαλό του για αλλού το πήγαινε.

Τον εμπιστέυτηκα και τυλίχτηκα στην αγκαλιά του μέχρι το σπίτι. Όταν ανεβήκαμε βάζω ποτάκια και καθόμαστε στον καναπε οι δυό μας και ο Παναγιώτης απο δίπλα πάνω σε μια απο τις πολυθρόνες του σαλονιού. Ενώ η μουσικούλα έπαιζε και ήμασταν στο ημίφως λέγοντας αόριστες μαλακιες λέει ο Δημήτρης «Έλα μωρό μου, τώρα θα σε γλύψω» Πεθαίνουμε στα γέλια και εγώ και ο Παναγιώτης που ξέραμε ότι μιλάει το αλκοόλ αλλα ο Δημήτρης έιχε κακές προθέσεις…

Σκύβει και αρχίζει να βάζει τα χέρια του ανάμεσα στα πόδια μου σηκώνοντας μου τη φουστα. Ενστικτωδως του πιάνω τα χέρια, αλλα αμέσως αφήνομαι να με κυριεύσει ένα αίσθημα περιέργειας και καύλας για το που μπορεί να το φτάσει… «έλα μωρό μου, μη φοβάσαι, οι δυό μας είμαστε»…
«Είναι και ο Παναγιώτης ξέρεις εδώ εεε??»
«Ε και?» μου κάνει, «δεν νομίζω να τον πειράζει εκεί που κάθεται»…

Ο Παναγιώτης είχε μείνει με αυτά που έβλεπε άλλα το βλέμμα του δήλωνε ότι ήθελε να δει κι άλλα…. Αφέθηκα στο στόμα του άντρα μου και έβαλα το κεφάλι του ανάμεσα στα πόδια μου. Δεν ξέρω άν ήταν το μεθύσι μου ή η κάβλα της βραδιάς αλλά άρχισε να μου κάνει το ωραιότερο γλυφομούνι που μου έχουν κάνει ποτέ…. Εκείνη τη στιγμή βλέπω το παντελόνι του Παναγιώτη να φουσκώνει απίστευτα, προσπαθώντας να κρατήσει το εργαλείο του μέσα χωρίς να φανεί….

Αυτό το θέαμα με τρέλλανε.. Δυό άνδρες να έχουν γίνει σκληροί για πάρτυ μου και να με υπηρετούν…. Επιτέλους το ζούσα!! Ο Δημήτρης με έγλυφε παθιασμένα μουγκρίζοντας απο καύλα ενώ ο Παναγιώτης προσπαθούσε να κρατηθεί κύριος απλά βλέποντας με ενδιαφέρον απο απόσταση. Τότε λέω στο Δημήτρη «Έλα μωρό μου, γάμησε με τώρα! Δεν αντέχω άλλο….»

Εκείνος με μιά κίνηση κατέβασε χωρίς περιστροφές το παντελόνι του και χωρίς να προλάβω να δώ καλά καλά το παλούκι του, το κάρφωσε στην υγρή τρυπούλα μου! «ΜΜΜ, τέλειο μωρό μου, έλα σκίσε με» του κάνω…. Και αρχίζει ένα βίαιο καβλωτικό σφυροκόπημα! Τότε βλέπω τον Παναγιώτη μη μπορώντας να κρατηθεί άλλο με το θέαμα να κατεβάζει το παντελόνι του και να αρχίζει να βαράει δυνατά μαλακια με το όμορφο εργαλείο του!… Ένιωσα την υπέρτατη ηδονή…

Καθώς με γαμούσε ο άνδρας μου να βλέπω τον Παναγιώτη να λιώνει απο κάβλα για μένα… Κλείνοντας τα μάτια ένιωθα να το κάνω και με τους δυο, ενώ η απόσταση που κρατούσε ο Παναγιώτης με κάβλωνε όλο και περισσότερο…. Τότε γύρισα στην αγαπημένη μου στάση στα τέσσερα και για να τους αποζημιώσω με τη θέα της πίσω όψης μου… Ο Δημήτρης άρχισε να με παίρνει με λύσα » είσαι κάβλα μωρό μου είσαι κάβλα», «τον έχεις τρελλάνει τον Παναγιώτη, το ξέρεις?» «ναι ξεστόμισα» μαζί με ηδονή… «θα σε χύσω μωρό μου τώρα, θα σε χύσω πολύ» μου κάνει ο Δημήτρης….

Ακούω τότε τον Παναγιώτη να λέει » ναι χύστην χύνω και εγώ» Ο Δημήτρης δεν άργησε για να αδειάσει με ριπές κάβλας το σπέρμα του μέσα μου και εγώ να φτάνω σε ένα υπέροχο οργασμό, ακούγοντας ταυτόχρονα τον Παναγιώτη να φωνάζει «Ναιιιι ναι…. Χύνωωω …. κάβλα μου» . Για δευτερόλεπτα μέσα σε μια γλυκιά ζάλη ένιωσα σαν να έχυνα και με τους δύο μέσα μου. Άνοιξα τα μάτια μου και ο Δημήτρης φιλούσε ήδη το κορμί μου, ενώ ο Παναγιώτης προσπαθούσε να μαζέψει βουβός τα χύσια του.

«Παιδιά αν δεν σας πειράζει πάω λίγο στο μπάνιο να πλυθώ» κάνει ο Παναγιώτης ενώ εμείς αγκαλιαζόμαστε στον καναπέ και ανάβουμε τσιγαράκι…. Βγαίνοντας ήταν ήδη ντυμένος και βιαστικός για αποχώρηση γεμάτος απο ηδονή. «Να μην χαθούμε» λέει ο Δημήτρης. «Εννοείται παιδιά, πέρασα υπέροχα απόψε, απο τις καλύτερες βραδιές μου» λέει ο Παναγιώτης, γελώντας πονηρά…. Τον συνοδέψαμε ως την πόρτα της εξόδου όπου και ανταλλαξαμε καληνύχτες.
«Πως σου φάνηκε» μου λέει ο Δημήτρης…. Χαμογελάω «Ωραίο…!» «Εσένα?» «κάβλα…. » Μου κάνει…

Απο εκείνο το βράδυ το κάνουμε παθιασμένα κάθε φορά λες και το μαγικο ραβδάκι του έρωτα μας άγγιξε. Ξεκαθάρισα κάποια πράγματα μέσα μου τα οποία δεν τολμούσα μέχρι σήμερα να δώ και αισθάνθηκα πάρα πολύ καλύτερα με τον εαυτό μου. Κυρίως ένιωσα μεγαλύτερη αγάπη για τον άνθρωπό μου, εμπιστοσύνη και ευγνωμοσύνη που τον είχα δικό μου! Και για να πώ την αλήθεια, αρχίσαμε να κάνουμε σχέδια και για δεύτερη συνάντηση με τον Παναγιώτη και…. ότι προκύψει…!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου