Η αποπλάνηση του γιου της φίλης μου

Η φίλη μου η Μαρίζα ήταν παντρεμένη και είχε ένα γιο και μια κόρη. Εκείνο το καλοκαίρι πριν από αρκετά χρόνια αποφάσισε να πάει διακοπές με τον άντρα και την κόρη της στο εξωτερικό. Ο γιος της ο Τάκης έπρεπε να μείνει στην Αθήνα γιατί είχε διάβασμα και εξετάσεις και μου ζήτησε αν μπορούσα να τον φιλοξενήσω στο εξοχικό μας που βρισκόταν μια ώρα έξω από την Αθήνα.

Εκείνο τον καιρό εγώ ήμουν παντρεμένη ήδη για 7 χρόνια (τώρα είμαι χωρισμένη) και η σχέση μας είχε φτάσει στο τέλος της καθώς είχε σβήσει η αρχική φλόγα. Παιδιά δεν είχαμε κάνει λόγω προβλημάτων υγείας μου και όλο αυτό με είχε επηρεάσει αρνητικά στην ψυχολογία. Ήταν και το ότι ένιωθα ότι μεγάλωνα και χρειαζόμουν μια επιβεβαίωση. Ότι περνάει ακόμα η μπογιά μου.

Αν και στην ηλικία που ήμουν τότε, 37, ήμουν ακόμα μια χαρά. Τέλος πάντων. Ο Τάκης ήταν πολύ όμορφο αγόρι, ψηλό, μελαχρινό και γυμνασμένο. Τον είχα δει πολλές φορές στον ύπνο μου (και στον ξύπνιο μου) σε όνειρα να μου κάνει έρωτα. Μου είχε γίνει κάτι σαν σεξουαλική εμμονή. Είχα και μια ερωτική στέρηση καθώς με τον άντρα μου δεν το κάναμε πια και όλα αυτά με έκαναν να σκέφτομαι πώς θα τον αποπλανούσα.

Ο άντρας μου έφευγε κάθε πρωί για την Αθήνα για να ανοίξει το μαγαζί, οπότε έμενα εγώ μόνη μου με τον Τάκη όλη μέρα. Από την δεύτερη κιόλας μέρα έβαλα σε λειτουργία το σχέδιο αποπλάνησης του Τάκη. Καθώς διάβαζε στο δωμάτιό του, μπήκα μέσα δήθεν για να συγυρίσω και να ξεσκονίσω (λες και δεν μπορούσα να το κάνω άλλη ώρα), φορώντας ένα άσπρο βαμβακερό φόρεμα με τιράντες που ήταν ψηλοδιαφανές και έφτανε 20 πόντους πάνω από το γόνατο και από μέσα δεν φόρεσα σουτιέν, ενώ από κάτω φόρεσα μόνο ένα μαύρο στρίνγκ.

Άρχισα να σκουπίζω και να ξεσκονίζω σκύβοντας συνεχώς, πότε με το πρόσωπο μου προς αυτόν ώστε να δει το γυμνό μου στήθος, και πότε με την πλάτη μου προς αυτόν ώστε να δει τον κώλο μου με το στρίνγκ. Μάλιστα, όταν πήγα να του στρώσω το κρεβάτι, γονάτισα πάνω στο κρεβάτι με την πλάτη μου προς αυτόν και τούρλωσα τον κώλο μου στον αέρα. Το φόρεμά μου σίγουρα θα είχε σηκωθεί πολύ ψηλά και θα φαινόταν πεντακάθαρα ο κώλος μου. Κατάλαβα ότι το βλέμμα του με εξέταζε προσεκτικά και ότι τον είχα ερεθίσει. Αυτά έγιναν εκείνη την ημέρα.

Την επόμενη μέρα του έπιασα την κουβέντα και τον ρώτησα αν είχε κοπέλα και μου είπε όχι. Μετά τον ρώτησα αν είχε ποτέ του κοπέλα και μου απάντησε ότι είχε αλλά όχι κάτι σοβαρό. Τέλος τον ρώτησα αν είχε ολοκληρώσει ποτέ του ερωτικά με τις κοπέλες του. Αυτός ντράπηκε λίγο αλλά τον παρότρυνα να μου απαντήσει και μου είπε πως δεν το είχε κάνει ποτέ. Κατάλαβα ότι ήταν παρθένος και αυτό με έκανε να τον θέλω πιο πολύ.

Την τέταρτη μέρα αποφάσισα να το κάνω. Θα τα έπαιζα όλα για όλα. Έπρεπε όμως να το κάνω με τρόπο έτσι ώστε να μην τον τρομάξω και να φανεί ότι έγινε τυχαία και ότι αυτός το ήθελε. Φοβόμουν βλέπετε μην μάθαινε τίποτε η μάνα του ή ακόμη χειρότερα ο άντρας μου. Σκέφτηκα λοιπόν αρκετά και βρήκα τη λύση. Το μπάνιο ήταν δίπλα από το δωμάτιό του. Τυλίχτηκα με μια πετσέτα και του είπα ότι θα έμπαινα για ένα ντους. Μπήκα μέσα και η καρδιά μου χτυπούσε σαν τρελή. Δεν πίστευα ούτε κι εγώ η ίδια αυτό που επρόκειτω να κάνω.

Άρχισα λοιπόν να πλένομαι και αφού σαπουνίστηκα καλά σε όλο μου το σώμα, δίνω ένα δυνατό χτύπημα στον τοίχο με την παλάμη μου, κάθομαι μέσα στην μπανιέρα και αμέσως αρχίζω να φωνάζω δυνατά: «Αααααχχχχ Τάκη βοήθεια! Έπεσα και χτύπησα. Έλα να με βοηθήσεις». Αμέσως ανοίγει η πόρτα και μπαίνει μέσα ο Τάκης. Φορούσε ένα σορτσάκι βερμούδα και ήταν γυμνός από τη μέση και πάνω γιατί έκανε ζέστη. Εγώ όμως ήμουν ολόγυμνη. «Χρύσα είσαι καλά;» με ρώτησε. «Ναι, καλά είμαι, αλλά έπεσα και στραμπούλιξα λίγο τον αστράγαλό μου. Μπορείς να με βοηθήσεις να πάω στο κρεβάτι μου να ξαπλώσω λίγο»;

Με κοίταξε λίγο διστακτικά έτσι γυμνή που ήμουν με τις σαπουνάδες σε όλο μου το σώμα και μετά με σήκωσε και με πήρε στην αγκαλιά του σηκώνοντάς με από την μπανιέρα και με πήγε στο κρεβάτι μου. «Να βάλω μια πετσέτα από κάτω γιατί είσαι βρεμμένη;» με ρώτησε. «Όχι δεν πειράζει. Βάλε με να ξαπλώσω. Δεν πειράζει. Θα αλλάξω σεντόνια» του απάντησα. Όταν με ξάπλωσε στο κρεβάτι με ρώτησε που πονούσα κι εγώ του είπα στον αριστερό μου αστράγαλο. Αυτός πήγε στο κάτω μέρος του κρεβατιού, μου έπιασε το πόδι και άρχισε να μου κάνει μασάζ στον αστράγαλο.

Εκεί που ήταν όμως, βρισκόταν ανάμεσα στα πόδια μου κι έτσι εγώ άνοιξα τα πόδια μου διάπλατα για να δει αυτό που έπρεπε να δει. Τα μάτια του καρφώθηκαν στο μουνάκι μου που ήταν βρεμένο και γεμάτο σαπουνάδα. Μου έτριβε το πόδι αλλά τα μάτια του δεν έφευγαν από το μουνί μου. Περίμενα να πει κάτι ή να κάνει κάποια κίνηση αλλά αυτός δεν έκανε. Τότε τον προκάλεσα. Άρχισα να αναστενάζω και να του λέω πόσο όμορφα με έκανε να νιώθω. Του είπα ότι ο πόνος είχε εξαφανιστεί χάρη στα μαγικά του χέρια και ότι ένιωθα υπέροχα.

Άρχισα λοιπόν να χαιδεύω πρώτα το στήθος μου και μετά κατέβασα το χέρι μου ανάμεσα στα πόδια μου και έβαλα τα δάχτυλα μου ανάμεσα στα μουσκεμένα χείλια του μουνιού μου χαιδεύοντας τα και ανοίγοντάς τα για να αποκαλύψω την ερεθισμένη μου κλειτορίδα. Ήμουν σίγουρη ότι αυτή μου η κίνηση θα του έδινε να καταλάβει τι ήθελα και θα μου όρμαγε. Ήταν άλλωστε ξεκάθαρο. Όμως αυτός δεν έκανε καμιά άλλη κίνηση. Με κοίταζε να αυνανίζομαι μπροστά του και μου έτριβε την πατούσα. Όμως πρόσεξα ότι στο σορτσάκι του μπροστά είχε σχηματιστεί ένα εξόγκωμα. Και μάλιστα από το σχήμα του κατάλαβα ότι ο μικρός την είχε μεγάλη και εντελώς όρθια. Έτσι αποφάσισα να προσπαθήσω περισσότερο.

Γύρισα λοιπόν μπρούμητα και του είπα: «Βρε Τάκη, χτύπησα και τον ποπό μου. Μπορείς να μου τον τρίψεις λίγο να μου περάσει; Τα χέρια σου είναι μαγικά». Οπότε αυτός γονάτισε δίπλα μου και διστακτικά άρχισε να μου μαλάζει τον κώλο. Είχε ένα χέρι σε κάθε μάγουλο και έκανε περιστροφικές κινήσεις. Εγώ συνέχισα να αναστενάζω με ηδονή για να τον παροτρύνω και κάποια στιγμή κατάλαβα ότι οι κινήσεις του έγιναν τέτοιες που μου άνοιγε διάπλατα τον κώλο και κοίταζε για αρκετά δευτερόλεπτα τη σχισμή και την τρύπα μου.

Αυτό με ερέθισε περισσότερο από όσο ήμουν και έτσι έβαλα ένα χέρι κάτω από το σώμα μου και άρχισα να αυνανίζομαι πάλι μπροστά του. Του είπα τότε: «Τάκη, χτύπησα και την ουρά μου. Ξέρεις που είναι; Μπορείς να μου την χαιδέψεις λίγο να περάσει;» Του έδειξα με το δάχτυλό μου το πάνω μέρος της σχισμής του κώλου μου και αυτός άρχισε να την χαιδεύει απαλά. «Λίγο πιο κάτω» του είπα και κατέβηκε λίγο. «Λίγο ακόμα» του είπα και αυτός κατέβηκε κιάλλο μέχρι που τα δάχτυλα του άγγιξαν την πίσω τρύπα μου.

«Ναι εκεί τρίψε με» του είπα. Αυτός, επί τέλους έπιασε το νόημα και άρχισε να μου χαιδεύει την τρύπα του κώλου μου. Σίγουρα έβλεπε και τα δάχτυλα μου που έκαναν δουλειά στο μουνάκι μου και έτσι πήρε θάρρος. Η σαπουνάδα βοήθησε την κατάσταση και σε λίγα δευτερόλεπτα ένιωσα ένα του δάχτυλο να χώνεται βαθιά μέσα στην κωλοτρυπίδα μου. Βόγκηξα απαλά και είπα: «Ναι έτσι μωρό μου. Αυτό θέλω». Άρχισε λοιπόν να κουνάει το δάχτυλο του μέσα έξω στην κωλοτρυπίδα μου και μου τη γάμαγε ενώ εγώ βογκούσα ξεδιάντροπα.

Δεν άντεξα άλλο όμως. Γύρισα λίγο προς το μέρος του και πιάνοντας το πανω μέρος από το σορτσάκι του, το κατέβασα αποκαλύπτοντας το όρθιο πέος του. Ήταν μακρύ και χοντρό με αρκετές τρίχες από πάνω. Ο Τάκης με κοίταξε σαν μαγεμένος χωρίς να πάρει το δάχτυλό του από μέσα μου, καθώς το πήρα απαλά στο στόμα μου. Του το έγλυψα από πάνω έως κάτω και του ρούφηξα και τα μπαλάκια του μέσα στο στόμα μου ενώ αυτός μου γαμούσε την κωλοτρυπίδα με το δάχτυλό του. Αλλά όμως δεν κράτησε πολύ.

Σε λίγα δευτερόλεπτα, φώναξε δυνατά και έχυσε μέσα στο στόμα και πάνω στο πρόσωπό μου τραβώντας το δάχτυλό του βίαια μέσα από τον κώλο μου. Η αλήθεια είναι ότι με πόνεσε λίγο εκείνη τη στιγμή αλλά δεν είπα τίποτε. Εγώ όμως δεν σταμάτησα να του γλείφω την πούτσα ακόμα και όταν έχυσε. Κατάπια ότι σπέρμα είχα στο στόμα μου και συνέχισα την πίπα. Ήθελα βλέπετε να του την ξανασηκώσω και να τη νιώσω μέσα μου. Αυτό έγινε εύκολα.

Σε ένα λεπτό του ήταν πάλι όρθια και τον έβαλα να με πηδήξει πρώτα στην κλασική ιεραποστολική στάση και μετά τον καβάλησα μέχρι που τελείωσα πρώτα εγώ και μετά του την πήρα πάλι στο στόμα μέχρι που ξαναέχυσε μέσα στο στόμα μου. Μετά το σεξ, μιλήσαμε αρκετά και συμφωνήσαμε να μην το πούμε πουθενά και να συνεχίσουμε να κάνουμε έρωτα για όσο καιρό θα έμενε στο σπίτι μας. Έτσι, κάναμε έρωτα άλλες 5 μέρες μέχρι που ήρθαν οι δικοί του από τις διακοπές και έπρεπε να φύγει. Κανείς δεν έμαθε ποτέ για αυτή την «παράνομη» σχέση μας και την αποπλάνηση και το ξεπαρθένιασμα του γιού της φίλης μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου