Με την παντρεμένη Βίκυ

Διαβαζοντας τις ιστοριες σε αυτο το σάιτ αποφάσισα να γράψω και μία δική μου που έγινε πριν περίπου 2 χρόνια τέτοιες ημέρες.(2013) Ειμαι ο Κωνσταντίνος 61 ετών παντρεμένος με παιδιά και εγγόνια η γυναίκα μου(59 ετών)μετα απο 35 χρονια γαμου ,οι σεξουαλικες μας επαφές είναι 1-2 φορές το 6άμηνο,κάτι ενασχόλησή της με τήν εγγονή,κάτι προβλήματα με την κουνιάδα μου και αυτες οι επαφές και πολύ ειναι!

Κάπου στο μετρό του Ευαγγελισσμού και με κατευθυνση προς Εθνική Άμυνα περιμένοντας τον συρμό , χάζευα τον κόσμο στην αποβάθρα για να χαλαρώσω και λίγο αφού προηγουμενως επέστρεφα απο ενα ιδιορυθμο πελάτη συλλεκτικών που μου είχε σπαταλήσει σχεδον ολο το ωράριο με τι ςιδιοτροπίες του,οταν όμως είδα τη Βικυ παλαιά γκόμενα που περίμενε με ανυπομονησία στην αποβάθρα,όλα μοναμιας ξεχασθηκαν αν και ,είχα να την δώ αρκετά χρόνια σίγουρα πάνω από 10 την γνώρισα αμέσως,στην αρχή είπα να μην της μιλήσω αλλά η περιέργειά μου για το που ειναι σήμερα και σκεπτόμενος τα υπέροχα γαμήσια που κάναμε παλιότερα με εκαναν να της μιλήσω.

-Βίκυ τι κάνεις ? Κώστας πιστεύω να με θυμάσαι
-Κώωωσταααα! βρε ψυχή τι γίνεσαι ? που είσαι/ όλα καλά? που είσαι και που μένεις?
-εχεις χρόνο για ένα καφέ Βίκυ να τα πούμε καλύτερα?
-Οκ Κώστα μέχρι το μεσημέρι εχουμε καμμιά ώρα ακόμα πάμε,

Με την Βίκυ είχαμε μία σχέση κάπου το 2001,εγω διατηρούσα βιβλιοπολείο στον Αγιο Δημήτριο και αυτή δούλευε κάπου στην Δάφνη, μόλις είχε χωρίσει με 2 παιδιά, η σχέση δεν κράτησε πάνω από χρόνο γιατί η Βίκυ έψαχνε να αποκατασταθεί, και είχαμε συμφωνήσει όταν βρεθεί κάτι να διακόψουμε καθότι εγώ σαν παντρεμένος πέρα απο το σεξ δεν μπορούσα κάτι άλλο,ακόμα και μετα από 12 χρόνια που την ξαναείδα μου φάνηκε σαν χθές, τα υπέροχα γαμήσια, η αφράτη και παχουλή κωλλάρα της, το τριχωτό μουνί της (τότε δεν ήταν και πολύ της μόδας το ξυρισμένο)γερασμένη λίγο βέβαια στο πρόσωπο αλλά αυτό δεν άλλαζε την γενική της εικόνα,άλλωστε η σκέψη μού πήγε στο μικρό στριγκάκι που με δυσκολία εκρυβε την μισή κωλλάρα της και το τριχωτό μουνί της ,παρά στο πρόσωπό της.

Κατσαμε για καφέ,η Βίκυ ξαναπαντρεμένη όπως περίμενα, γιαυτο η σχέση μας είχε διακοπεί κάπως απότομα,είχε αλλάξει και τηλέφωνο και να που μετά απο 12 χρόνια η τύχη το έφερε να ιδωθούμε και πάλι.
-Κωστα το μόνο καλό είναι ότι με τον Κώστα (ιδιο όνομα με τον νυν άνδρα της)ότι με αγαπάει (αγάπη στοργής)
και με σέβεται,είναι κατά 15 χρόνια μεγαλύτερος μου (75) χήρος με παιδία και εγγόνια, αλλά και τά δικά μου τα εγγόνια (3) τα έχει σαν δικά του, και όταν αποδημήσει εις Κύριον θα πάρω και τη σύνταξή του,γιατί η δική μου με μόνο 15 χρόνια δουλειάς που είχα έχει σχεδόν εξανεμισθεί(,ο πρώην ανδρας μου εξαφανισμένος ουτε που ξέρω που βρίσκεται),βέβαια τον Κώστα λόγω ηλικίας κάποια μικροεγκεφαλικά τον ταλαιπωρουν, λίγο ο προστάτης,λίγο το σάκχαρο καταλαβαίνεις…

Κάνοντας την κουβέντα πιο προσωπική την ενθάρρυνα να μου πεί περισότερα,και από οτι κατάλαβα αν και δεν ανοιχθηκε και πάρα πολύ και σύμφωνα με τα λεγόμενά της πρέπει να είχε να κάνει έρωτα με τον άνδρα της πάνω από 7 χρόνια! Σχεδόν συνομήλικη μου είχε στερηθεί τον έρωτα πρίν από τα 55 εκτος αν είχε τιποτε εφημερες σχέσεις.
-Βίκυ καμμια σχέση τόσα χρόνια απλά για ικανοποίηση?
-Οχι Κώστα άλλωστε το μόνο μείον που εχει ο άνδρας μου είναι ότι δεν θέλει τη γυναίκα του να λείπει πολλες ώρες απο το σπίτι , αλλωστε πρέπει να είμαι μαζί για τα φάρμακά του να τα παίρνει στην ώρα του και εδώ και 11 χρόνια που παντρευτήκαμε μένουμε κοντα στον χολαργο και οχι στην Δάφνη που έμενα παλια.

Ειπα και εγώ τα δικά μου, αραιες σεξουαλικές σχέσεις με τη γυναία μου, την οποια θυμότανε καμμια φορά στο μαγαζί που ερχότανε ειδικα τις γιορτές που είχα και λίγη παραπανω δουλεια….
Της είπα ότι πλεον δεν ασχολούμε με το βιβλιοπωλείο , έχω φύγει απο το Μπραχάμι και μένω περιοχή Αμπελοκήπων, εργάζομαι σε εταιρεία συλλεκτικών ειδών σαν πωλητης και σε κανα 2 χρόνια βγαίνω στη σύνταξη.
– Βίκυ θα ήθελα έστω και για λίγο κάποια στιγμή να συναντιόμασταν να θυμηθούμε τα παλια, δεν μπορεις να κλέψεις λίγο χρόνο από το σπίτι/άλλωστε δεν είμαστε και πολύ μακρυά
– δεν…δεν ξερωω Κώστα ψέλισε τι να κάνω,δεν θέλω να δώσω δικαίωμα,

την έβλεπα όμως όπως μίλαγε ότι την απασχολούσε και λίγο,άλλωστε είχαμε κάνει μαζί απίστευτα γαμήσια,ετρωγα απο τη δουλειά αρκετές ώρες για να πηγαίνω σπίτη της,και με κίνδυνο η γυναίκα μυ να με ανακαλύψει,και ανγκαζόμουνα να δίνω και παραπάνω χρήματα σε μια υπαλληλο που είχα για να με καλύπτει αν χρειαζόταν.
-ελα Βίκυ αν θες όλα γίνονται,και εγώ μη νομίζεις ότι έχω απεριόριστο χρόνο αλλα 2-3 ώρες τις βρίσκω αν θέλω.
-Καλά Κώστα θα δούμε,ανταλλάξαμε τηλέφωνα γιατί η ώρα κόντευε 2 το μεσημερι,και με την υπόσχεση να τα ξαναπούμε εφυγε ο καθένας για το σπιτι του.

Μία εβδομάδα μετά στο τηλέφωνο ένα πρωί στη δουλειά¨
Κώστα καλημέρα
-έλα Βίκυ τι κάνεις νόμιζα πως άλλαξες γνωμη
-οχι Κώστα μου! απλά στους γιατρούς έτρεχα,ξέρεις ο άνδρας μου είναι συλλέκτης και ψάχνει χρόνια κάτι σπάνιες σειρες γραμματοσήμων, σκέφθηκα ότι αν τις έβρισκες εσυ που είναι και η δουλειά σου θα ήτανε το πρώτο βήμα για να ξαναιδωθούμε και πάλι, θα του πώ ότι πέρασα απο το βιβλιοπωλείο που είχες στη γειτονια το θυμηθηκα ότι το χόμπι του για να ολοκληρωθει πρεπει να βρεθουν αυτές οι σειρές και σαν παλαιος γείτονας ισως θα βοηθούσες.
-Δεν είναι άσχημη η ιδέα σου αλλά λίγο παρακινδινευμένη,ασ είναι όμως ενα ραντεβου και τα ξαναλέμε
-Οκ σύντομα Κώστα

»τι πουτάνες λέω από μέσα μου ειναι οι γυναίκες ,όταν είναι να γαμηθούν με κάποιον που θέλουν δε τις σταματάει τίποτε ,αλλα ας μη βιαζόμαστε θα δουμε.
Την επόμενη εβδομάδα να και πάλι το κινητο μου στη δουλεια,
-Κώστα οκ το κανόνισα μπορεις αυριο απογευμα κατα τις 5 να έρθεις σπίτι?
-Εντάξει μορό μου!! θα έρθω στη δ/νση που μου έδωσες
-Σε περιμένω ψυχή μου!!

Πράγματι την άλλη μέρα και αφου το πρωι στη δουλειά το ρολοι λες και είχε κολλήσει ήμουνα σε ενα ωραιοτατο ρετιρέ καπου στον Χολαργό σύνορα με Αγία παρασκευή,με το που μπήκα με υποδέχθηκε ο κ.Κώστας,μετά τα τυπικά εμφανίσθηκε και η Βίκυ κα τόση ώρα εφτιαχνε τους καφέδες μου εξήγησε τι ακριβώς ψάχνει να βρεί
Οση ώρα μιλάγαμε διέκρινα ότι όντως ήταν οπως μου τα περιγραψε η Βίκυ, τα εγκεφαλικά είχαν αφήσει τα σημάδια τους και απορώ πως έλεγχε τη γυναίκα του και δεν την άφηνε να βγαίνει, αφου αυτος ηταν 1.60 το πολυ ,σκάρτα 55 κιλά και τετοια κολλάρα δεν σκεπτότανε οτι είχε ανάγκες?
Σε λίγο εφυγα με την υπόσχεση να του βρω αυτά που ήθελε, ανταλλαξαμε ένα βλέμμα με νόημα με την Βίκυ που ο Κώστας δεν το κατάλαβε και έφυγα.

Την άλλη μέρα να που παρουσιάσθηκε η μεγάλη ευκαιρία!τηλεφωνικώς που είπε η Βίκυ οτι θα πηγαινε το μεσημέρι στο Ιπποκράτειο να πάρει κάτι εξετάσεις του Κώστα, οι εξετάσεις είχαν βγεί από την προηγούμενη , θα πηγαινα εγώ να της επαιρνα σαν στενος συγγενης το πρωί και το μεσημέρι στο δυωρο της αναμονης για να βγουν θα βγαιναμε μαζι!
Η μία κουτοπονηριά αυτης της γυναίκας εφερνε την άλλη,πράγματι δεν το περίμενα,απο την άλλη όμως σκέφθηκα αφου αυτος είναι τόσο αυταρχικός και δεν καταλαβαίνει καλά του κάνει,την αλλη μέρα ραντεβου στο Μαρούσι κατα τις 2 το μεσημέρι,συναντηθήκαμε σε ενα καφε τις εδωσα τις εξετάσεις τις διάβασε εν συντομία και σε μισή ώρα βρισκόμασταν στο ξενοδοχείο!!

Απο το ασανσερ ακόμα δεν κρατίομασταν, με φοβερά γλωσσοφυλλα μπήκαμε στο δωματιο με καθρέπτες και κατευθειαν στο ντουζ μαζί, μεσα στο μπάνιο μου έκανε το πρώτο τσιμπουκι, νόμιζα ότι θα μου τον ξεριζώσει,η κάυλα τόσων χρόνων βγήκε εκείνη την ώρα,εγω δεν ήθελα ακόμα να χύσω και μετά το ντουζ πέσαμε στο κρεββατι σε ένα απίθανο και ανεπανάληπτο 69,το ξυρισμένο αυτη τη φορά μουνί της εσταζε από κάυλα και τα μουνοχύμα τα της είχαν μουσκέψει το πρόσωπό μου, παραλληλα τις έριχνα χαστούκια στα παχιά κολομέρια της που είχαν γίνει κατακκόκινα,περιττό να ανφέρω ότι φοραγέ ενα μάυρο στριγκάκι πολυ μικρό για τα κιλά της γιατί θυμόταν ότι μου άρεσαν τα μικρά κυλοττάκια.

ΑΑΑΑχχχχχχχχ γλείψε Κώστα μου ααααααα!!! ταυτόχρονα το στομα της είχε καταπιει ακόμα και τα αρχίδια μου
Χυνωωωωωωω!!!! ναιιιιιιιιι!!!ααααα!! εχυσε μεσα σε φοβερους σπασμους και αναφυλλητα εχυνε και εκλαιγε μαζί,εγω ακόμα δεν ηθελα να τελειώσω,της εβγαλα το πουτσο μου απο το στομα και τη γυρισα μπρουμητα,οπως ητανβρεγμενος ο πουτσος μου της εκανα λιγες μαλαξεις στη σουφρα της και απότομα της τον έχωσα στη καλοδουλεμενη κωλλάρα της.
Ναιιι!! αααααααααχχχχχχχ όπως παλιά Κώστα μου ναι ξαναχύνω!!!!

Μα και εγώ πλέον ηταν θέμα λίγων δευτερολέπτων να
χύσω,με μια πνιχτη κραυγη αδειασα μια ριπη σπέρματος μεσα στο έντερο της.
– Ολα μέσα σκύλλα, πάρτα νάχεις,και έπεσα ανάσκελα αποκαμωμένος διπλα της στο κρεββατι
Αφου συνήλθαμε για λίγο όπως ήταν με το σπέρμα μου ηρθε στην αγκαλιά μου και σχεδον κλαιγοντας μου είπε ότι είχε να νοιώσει χρόνια έτσι, τη χαιδεψα και της είπα ότι θα είμαι εγω απο δω και πέρα ο μονιμος γαμιας της!! μπηκαμε στο ντουζ ,μετα αναψαμε τσιγάρο(άναψε μάλλον γιατι εγώ δεν καπνίζω)και πήρε τηλέφωνο τον Κώστα
και σε ανοικτη ακρόασ稻
-ελα αγάπη μου!! οι εξετάσεις σε λίγο θα βγούνε αλλά από οτι μου είπε ο γιατρός είναι καλές,απλά να υπογραφουν μόνο, πιστευω ότι σε καμμιά ωρα θα είμαι πίσω, σε πηρα να μην έχεις αγωνία.

-Ωωω ευχαριστω που με πήρες αγάπη μου!! και είχα μια αγωνία ,δεν πειράζει αφού είναι καλές μην βιαζεσαι και σκοτώνεσαι να γυρίσεις και πληρώνεις ταξι, ελα με τη συγκοινωνία δεν υπάρχει βιασύνη!
Αρε μαλάκα λέω από μέσα μου το θέλεις το κέρατο, σου φέρνει καλές εξετασεις η γυναίκα και εσυ (άσχετα αν εμας μας συμφέρει)τις λες έλα με συγκοινωνία να μην πληρώσεις το ταξι!!
Ελα μωρο μου Κώστα μου έχουμε ακόμα χρόνο!!
ένα απαλό γλυψιμο από πάνω μέχρι κάτω,και με τις ρόγες τις να προσπαθει να χαιδευει το κεφάλι του πούτσου μου με εφτιαξε και πάλι,παρα τα 59 χρονια μου ο πουτσος μου και πάλι έτοιμος για δράση,τη γυρισα ανάσκελα και ανταπεδωσα το γλυψιμο που μου έκανε,εκει όμως που ούρλιαζε ηταν όταν της έγλυφα την κολοτρυπα !!
ααααουυυυυυ ααααααααα!!!! δεν αντέχω Κωστη ααααααααααα! Μορό μου έλα να με γαμήσεις ναιι δεν αντέχω ελααα

στηριξε τα πόδια της στου ώμους μου ,μαλλον στα μπάτσα μου όπως ημουνα απο πάνω και αυτη ανάσκελα,και η ανοιχτη και καλοξυρισμένη μουνάρα της κατάπιε αμέσως την πουτσα μου!
-Ελα έλαααα εεεελααααα αχ-αχ-α-χα-αχ τωραα!!!!! έχυσε πάλι η τσουλα μου μέσα σε βογγητα και φωνές
-Που να χύσω Βίκυ μου αααα!! λέγε γιατι χύνω!
-Μέσα Κώστα μου ναι τα θέλω όλα μέσαααααααα!
-πάρτα τσούλα δικα σου είναι χύνω για σένα μωρό μου!!

Αδειασα όλο μου το σπέρμα για δευτερη φορα σε λιγώτερο απο μια ώρα, τετοιο στραγγισμα δεν το περίμενα και απορω με τον εαυτο μου πως πηδηξα 2 φορες μεσα σε 2 ώρες αφου και πιτσιρικας που ήμουνα σπάνια γαμούσα γαμούσα ετσι. Σηκωθήκαμε,κάναμε το μπαάνιο μας και σε λιγα λεπτα ειμασταν στο αυτοκίνητο,αλλωστε η ώρα ειχε πάει 4 και μισή και έπρεπε να παει σπίτι.

Κωστα μου θα το επαναλαβουμε να είσαι σίγουρος,μονο προσοχή για να μην καταλαβει κατι ο Κώστας ο άνδρας μου ,και να μην το μάθει και η γυναίκα σου,ξέρεις ο Κώστας σε συμπάθησε που του υποσχέθηκες ότι θα του βρεις τα συλλεκτικα που ψάχνει και καλως που σε εφερα σε επαφη μαζι του,ισως καποιο βράδυ να ερθετε με τη γυναικα σου σπίτι για φαγητο για να γνωριστούμε και οικογενειακώς!!
Αυτο όμως δεν έμελλε να γίνει γιατι τα συλλεκτικά τα έστειλα στον Κώστα με το ταχυδρομείο,και ούτε σπίτι του ξαναπήγα, οσο στερημένη να ηταν η Βίκυ απο γαμήσι εμένα δεν μου πηγαινε να πίνω με καποιον κρασι και να του πηδάω τη γυναίκα έστω και αν το κέρατο του πήγαινε!

Αυτη η ιστορία ειναι περα για πέρα αληθινη, σε όλα τα πράγματα υπάρχον και κάποια όρια που δεν πρέπει να υπερβαίνεις, με την Βίκυ πηδηχθήκαμε αλλη μια φορά λίγο πριν τα χριστούγεννα, βρηκε καποια δικαιολογια και βγηκαμε για κανενα 2ωρο, δεν συνεχισαμε γιατι πάντα κυνηγημένα και με το ρολοι συνεχεια να κοιτάει την ώρα δεν εχει ουσια, εγω νομιζα οτι σαν 62χρονη γυναικα θα ειχε αρκετο χρονο για τον εαυτον της,
απλα διατηρουμε τηλεφωνικες επαφες για να μην ξαναχαθουμε πάλι που ξέρεις τι μπορει να επιφυλλασει το μέλλον, παντως ητανε απο τα πιο συναρπαστικα γαμησια της ζωης μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου