Σπίτι του κολλητού μου

Γεια σας με λενε Κατερινα ειμαι 22 χρονων οχι πολυ ψηλη με ωραια ποδια και ωραια βυζια οπως μου λενε ολοι η ιστορια που θα σας πω εγινε πριν 2 μερες και ακομα να συνελθω…εεχω εναν κολλητο εδω και 10 χρονια τα ειχαμε οταν ειμασταν μικροι αλλα δεν ειχαμε προχωρησει ποτε …χθες πηγα σπιτι του φορουσα μια μπλουζα αλλα χωρις σουτιεν αφου δεν τον ντρεπομαι και μια κοντη φουστα μαυρη απο μεσα φορουσα ενα κοκκινο στριγκακι …τον θελω εδώ και πολυ καιρο αλλα δεν του το εχω πει λοιπον ξεκιναω :

Μπαινω στο σπιτι του και παμε στο δωματιο του βγαζω τα παπουτσια μου και ξαπλωνουμε στο κρεβατι να δουμε τηλεόραση τον ρωταω αν θα βγουμε γτ ημουν ετοιμη για ποτακι αλλα δεν απανταει καθως βλέπαμε τηλεοραση τον πιανω να κοιταει τα βυζια μου δεν μιλαω καθολου βλεπω ομως πως εχει καυλωσει πολυ αφου φορουσε μια φορμα μου λεει – παω λιγο στην τουαλετα και ερχομαι

-ενταξει μην αργησεις του λεω
Μολις παει και ακουω πως ειναι μέσα βαζω το χερι μου μεσα απο το στριγκακι μ και χαιδςυομαι οσο σκεφτομαι πως εκεινος μεσα τον παίζει
Μετα απο λιγο βγαίνει κατεβάζω βιαστικα την φουστα μου κι κάνω την χαλαρη …το κοιταω στα ματια και του λεω – επ μικρε τι καναμε τοση ώρα?

– δεν απανταει σκεφτηκα πως αυτη θα ειναι η στιγμη να του πω ποσο τον θέλω
Σκυβω μπροστα του και καλα να πιασω κατι μολις βλεπει το στριγκακι μου του σηκωνεται κατευθειαν ερχεται κολλαει πανω μ κ μ χαιδευει τον κωλο …
– δεν μας τα ειπες αυτα κολλητη , μου λεει
– μα τι κανεις? Τι θα πει η κοπελα σου ?
– μην μου το χαλας θελω πολυ καιρο να σε γαμησω πουτανακι μου λες και δεν εχω καταλαβει πως με θες ?

Εχει βγαλει την φουστα μου και περναει το χερι του μεσα απο το στριγκακι μου
– ξέρεις ποσο καιρο τον παιζω για εσενα? Σημερα θα σε ξεσκισω μοου λεει και με ριχνει στο κρεβατι … Δεν μιλαω με γδυνει βιαστικα τον γδυνω και εγω …μολις βλεπω τον πουτσο του καυλωνω ασχημα ηταν πολυ μεγαλος και χοντρος

-αχ πως θα μου τον βαλεις ολο αυτο μεσα ? Θα με πονεσεις του λεω
Με κοιταει και χαμογελαει σκεφτομαι πως φιλαει τοσο γαματα
Σκυβω και ξεκιναω να του τον γλυφω μετα τον βαζω σιγα σιγα μεσα στο στομα μου και ξεκιναω να του παιρνω πιπαα
-ετσι ετσι μωρακι μου καμια δεν με εχει ξανατσιμπουκωσει ετσι συνεχισε ( μετα απο κανενα 5λεπτο ) – χυνωωω μωωρηηη χυυνωω ολα να τα καταπιεις

Εγω τα καταπινω ολα με γυριζει και ξεκιναει να με χουφτωνει δυνατα στο στηθος και να γαμαει το μουνακι μου με την γλωσσα του
Σου αρεσει μωρο μου μ?ε ρωταει
Αααχ συνέχισε θα τελεειωσω του απανταω
Συνεχιζει μεχρι που τελειωνω
-βαλε τον ολο μεσα μου ξεσκισε με ψολαρα μου του λεω

Με μια κινηση τον βαζει ολο μεσα μου ποναω λιγο αλλα μου αρεσει–αααχχ αααχχ ετσιιι μπραβοοο αααχχ τι πουτσος ειναι αυτος μου το ελεγες αλλα δεν το πίστευα αααχχχ ποσο ωραιααα με γαμαςςς -ετσι μωρη πουταναα παρτον ολον σημερα θα σε ξεσκισω θα σε παρω απο παντου θα βγαλω οτι αποθημενο ειχαα…απο μικρος θρλω να σε γαμησω τοτε που πηδιοσουν με τους αλλους -τωρα κατσε στα τεσσερα σαν καλο πουτανακι που εισ Καθομαι στα τεσσερα με μια κινηση τον βαζει ολο μεσα στον κωλο μου

-αααχχ σ αρεσει τωρα ?
– ετσι ετσι συνεχισε του φωναζω
Συνεχιζει μεζρι που τελειωνει μεσα μου -ελα παμε στον καναπε να κατσουμε
Παμε στον καναπε και καθομαστς διπλα διπλα μετα σηκωνομαι σκυβω και του ξαναπαιρνω πιπα εκεινος με σηκωνει και με βαζει να κατσω πανω του
-δεν το εχω ξανακανει σε τετοια σταση του λεω

Με βαζει πανω στην χοντρη πουτσα του και καυλωνω ασχημα ξεκιναω και ανεβοκατεβαινω σαν τρεληη ειναι τόσο καυλωτικοοο
-αααχ αχχχ τι πουτσαρας εισαι εσυ κολλητε ετσιιι να με γαμαςς συνεχειαα αααχ ποναω εισαι πολυ βαθιαααα του λεω
Σταματα καριολα μου και φιλα μεε σημερα εισαι μονο δικια μου ολη μερα θα σε γαμαω ετσι …μου λεει
-χυυνωω χυνωωωω του φωναζω
-αααχχχ αααχχ και εγω μωωρηηη ετσσιι ετσσιιι
Η συνέχεια στην επόμενη ιστορια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου