Σεξ στη καυτή άμμο

Μέσα στην καρδιά του χειμώνα, αναπολώ το καυτό καλοκαίρι και τις αξέχαστες διακοπές στην όμορφη Πάρο. Ήταν μήνας Ιούλιος όταν βρέθηκα για δυο εβδομάδες στο κατάλευκο νησί τον Κυκλάδων. Εκεί, συνάντησα την Αμάντα, μια όμορφη ξανθιά Αγγλίδα με κορμί κόλαση και ένα προσωπάκι σκέτος πειρασμός. Τα τελευταία χρόνια έρχεται κάθε καλοκαίρι στην Πάρο συνδυάζοντας εργασία και διακοπές.

Η χημεία μας σαν ζευγάρι, έδεσε από την πρώτη στιγμή, δεν είναι τυχαίο ότι θέλαμε να είμαστε συνέχεια μαζί. Όταν μάλιστα μου πρότεινε να πάμε για νυχτερινό μπάνιο δέχθηκα με ενθουσιασμό. Έτσι λοιπόν, ένα βράδυ βρεθήκαμε σε μια απομονωμένη αμμουδιά μακριά από τα αδιάκριτα βλέμματα. Η Αμάντα γδύθηκε και βούτηξε γυμνή στη θάλασσα, γδύθηκα γρήγορα και την ακολούθησα. Η θάλασσα ήταν ακόμα ζεστή και το μπάνιο σκέτη απόλαυση.

Σε λίγο βγήκαμε και ξαπλώσαμε στην αμμουδιά.Άρχισα να φιλάω και να χαϊδεύω το υπέροχο κορμί της. Αυτή καυλωμένη έσκυψε για να μου πάρει πίπα. Τα καυτά της χείλη άρχισαν ρουφούν με πάθος τον ερεθισμένο ανδρισμό μου ενώ το κεφάλι της άρχισε να ανεβοκατεβαίνει χαρίζοντας μου απίστευτη ηδονή. Την ίδια στιγμή έτριψα απαλά το μουνάκι της που μούσκεψε αμέσως.

Η Αμάντα φανερά ερεθισμένη με μια γρήγορη κίνηση βρέθηκε από πάνω μου και καβάλησε την ψωλή μου. Το στενό μουνάκι της δυσκολεύτηκε στην αρχή να την αφομοιώσει. Σύντομα όμως άρχισε να το απολαμβάνει και να χτυπιέται σαν τρελή. Χούφτωσα το πλούσιο στήθος της, την ώρα που αυτή απολάμβανε με κλειστά μάτια το υπέροχο γαμήσι.

Μετά από λίγο αλλάξαμε στάση και βρεθήκαμε να κάνουμε 69. Καθώς έγλειφα το καυλωμένο μουνάκι της, ένιωθα το στόμα μου να πλημμυρίζει από τα καυτά υγρά της. Ενώ η Αμάντα μουγκρίζοντας ρουφούσε με πρωτόγνωρο πάθος τη ψωλή μου. Η κορύφωση δεν άργησε να έρθει και για τους δυο μας ταυτόχρονα. Το πηχτό σπέρμα μου γέμισε το στόμα της και η Αμάντα δεν άφησε σταγόνα να πάει χαμένη, το κατάπιε όλο λαίμαργα.

Σε λίγο ξημέρωσε, ντυθήκαμε και πήραμε το δρόμο της επιστροφής. Στην διάρκεια της επόμενης ημέρας αναρωτιόμουν αν ήταν όνειρο η βραδιά ή αν την έζησα στα αλήθεια. Η Αμάντα, φρόντισε τις επόμενες ημέρες να διαλύσει κάθε αμφιβολία και να μου χαρίσει το πιο υπέροχο καλοκαίρι της ζωής μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου