Ερωτική φαντασίωση

Ειμαι η μαρια.αυτο που θα σας πω ειναι μια φαντασιωση που ειχα μετα απο συνομιλια με ενα ζευγαρι οπου ηταν να κανουμε τριο αλλα εγω δς μπορεσα τελικα να το κανω. Μετα απο αρκετες συνομιλιες που ειχαμε αποφασισαμε να βρεθουμε.ειναι καλοκαιρι και κανει αρκετη ζεστη.ετσι ειπαμε να παμε σε ενα παραλιακο μπαρακι.

Οντως μετα απο λιγη ωρα ειχαμε συναντηθει εκει.εγω φορυσα ενα λινο παντελονι λευκο και ενα στριγκακι λευκο απο μεσα ενω απο πανω ενα κολητο μπλουζακι χωρις σουτιεν.ειμαι 160 καστανη με καστανα ματια .η νικη ειναι λιγο πιο ψηλη απο εμενα μελαχρινη.φορουσε ενα κοντο φορεμα και ενα πουκαμισο ανετο απο πανω.ο πετρος ενας σχετικα γεροδεμενος αντρας μελαχρινος ενα τζιν και μια ασπρη πουκαμισα.εδειχναν ανετοι και ευχαριστοι.
Καθισαμε και συστηθηκαμε μιας και ηταν η πρωτη φορα που βρισκομασταν.το χευγαρι απεναντι μου και εγω μονη μου.μιλαγαμε ανετα για διαφορα θεματα.ενιωσα αρκετα ανετη και περναγα πολυ ωραια.η ωρα περασε γρηγορα και ειχαμε μεινει λιγοι στο μαγαζι.σιγα σιγα αρχισαμε να κουβεντιαζουμε και ερωτικα ,οσκοπος που ειχαμε βρεθει ηταν αυτος.ομολογω οτι μετα απολλιγη ωρα ημουν ηδη ερεθισμενη.

Προσπαθουσα να το κρυψω αλλα δε μπορουσα. καταλαβα οτι ημουν μουσκεμα και προσπαθουσα να το κρυψω αλλαζοντας στασεις συνεχως.η νικη το καταλαβα.ηρθε κοντα μου.απλωσε το χερι της και με αγκαλιασε ενω πλησιασε το προσωπο της και με φιλησε απαλα στο μαγουλο.εγω γυρισα και την κοιταξα ενω εκεινη με πλησιασε παλι και με φιλησε απαλα στα χειλη.αναστατωθηκα αμεσως.

Ενιωσα το χερι της στο μπουτακι μου να ανεβαινει σιγα σιγα ψηλα .ασυναισθητα ανοιξα τα ποδια μου ανοιγωντας το περασμα στο χερι της.την ενιωσα να μου ακουμπαει το μουνακι μου πανω απο το παντελονι ενω κοιτουσα τον πετρο που μας εβλεπε.μου ανοιξε διακριτικα το παντελονι και περασε το χερι της απο μεσα.την ενιωθα να μου χαιδευει το μουνακι μου.βλεπω σου αρεσει πολυ αυτο μου λεει.

Ναι απανταω εγω ενω ενιωθα το προσωπο μου κατα κοκκινο.τραβηξε το χερι της και αρχισε να γλυφειο τα δαχτυλα της ενω ο πετροςπροσπαθουσε να κρυψει τον πουτσο του που ηταν ηδη πολυ ερεθισμενος.θελεις να παμε σε ενα ξενοδοχειο εδω κοντα με ρωτησε η νικη.ναι απαντησα εγω καπως διστακτικα.σηκωθηκαμε ,πληρωσε ο πετρος.μπηκαμε στο αυτοκινητο .δε μιλαγαμε.φτασαμε γρηγορα.ο πετρος κανονισε το δωματιο ενω εγω ειχα συνεχεια το βλεμα μου κατεβασμενο.

Ανεβηκαμε στο δωματιο.ειχε παντου καθρεπτες.ενα κρεβατι στογγυλο..μπηκαμε μεσα και εκλεισε η πορτα.τα εχασα.δεν ηξερα τι να κανω.η νικη και ο πετρος αρχισαν να βγαζουν τα ρουχα τους αποκαλυπτοντας τα ωραια σωματα τους.εγω ημουν ακινητη. η νικη ειχε ωραια στηθια και ενα ξυρισμενο μουνακι.ο πετρος ειχε καλοι σωματακι και ενα πουτσο μεγαλυτερο απο του αντρα μου.ξυρισμενος και ομορφος

Ελα κοντα μας μου ειπε η νικη.αν δε σας πειραζει εγω θα καθισω εδω ,ηταν μια πολυθρονα διπλα μου.
οπως θελεις μου ειπε εμεις δε θα σε πιεσουμε για τιποτα και ξεκινησαν να κανουν ερωτα.την εβλεπα να του ρουφαει τον πουτσο ηθελα και εγω αλλα κατι με κρατουσε. την εστησε στα 4 και μπηκε μεσα της.της εκανε ερωτα αργα ενω εγω κοιτουσα το ζευγαρι ειχα αναστατωθει ακομα π[ιο πολυ.

Αρχισα να χαιδευομαι ετριβα το μουνακι μου τα βυζακια μου.εκλεισα τα ματια μου ακουγοντας μονο του ηχους που εβγαιναν απο το ζευγαρι και ειχα περασει το χερι μου απο μεσα και ετριβα την κλειτοριδα μου. καποια στιγμη δεν ακουγα τιποτα.ανοιξα τα ματια μου και τους ειδα να με κοιτανε .αμεσως σταματησα και κοκκινησα.

Μη σταματας εισαι πολυ ομορφη μου ειπε η νικη.αν θελεις βγαλε τα ρουχα σου να εισαι πιο ανετη.αν και ντρεπομουν μου αρεσε η ιδεα.ετσι μετα απο λιγο ημουν μετο βρακακι μου μπροστα τους.βγαλε μωρο μου και το βρακακι σου να σε θαυμασουμε ειπε ο πετρος.σαν υπνωτισμενη υπακουσα.ανοιξε τα ποδια σου

Το εκανα.χαιδεψε το μουνακι σου.βαλε δαχτυλο και μετα γλυψτο.υπακουγα τις εντολες σαν ρομποτ.τωρα ελα κοντα μας μου ειπε η νικη.σηκωθηκα και πλησιασα το κρεβατι. απλωσαν τα χερια τους και με υποδεχθηκαν.με ξαπλωσαν και αρχισαν να με χαιδευουν και να με φιλανε.τους ενιωθα να με ακομπανε τα κορμια τους. τους εβλεπα απο τον καθρεπτη που ηταν στο ταβανι.

Ηταν τοσο ερεθιστικο. απλωσα τα χερια μου. επιασα τον πουτσο του πετρου . ειχα καιρο να παιξω αλλο εκτος απο του αντρα μου.μου αρεσε.επιασα και το μουνακι της νικης. πρωτη φορα ενιωθα τετοιο αισθημα να παινω και γυναικα και αντρα μαζι.μου αρεσε πολυ.τραβηξα τον πετρο . εκατσε στο στηθος ενω με κοιτουσε ο πουτσος του.

Τον εβαλα στο στομα μου και αρχισα να του παιρνω πιπα. ενω η νικη ειχε παει χαμηλα μου ειχε ανοιξει τα ποδια και με εγλυφε. τα εβλεπα ολα απο τον καθρεπτη και υταν κατι μοναδικο. ο πετρος δεν αντεξε πολυ και φωναξε οτι θα χυσει. εγω συνεχισα και τον ρουφουσα μεχρι που ενιωσα τα χυσια του να πεταγονται ζεστα στο στομα μου.

Μολις τελειωσε τραβηχτηκε και η νικη ηρθε κοντα μου και αρχισε να με φιλαει γευοντας τα χυσια του αντρα της παο το στομα μου. ο πετρος ξαπλωσε και εγω ανεβηκα πανω του. ειχα πλατη στο προσωπο του για να εχει ωραια θεα απο πισω μου. τον πηδουσα τωρα ενω η νικη μας κοιτουσε. μου εβαζε δαχτυλο και στο κολαρακι μου και μου αρεσε πολυ αυτο.

Σταματησα και τραβηχτηκα. του επιασα τον πουτσο του και τον οδηγησα στο κολαρακι μου. πονουσα αλλα ηθελα να τον νιωσω ολο μεσα μου. κοιτουσα στον καθρεπτη απεναντι μου. εγω καβαλα στον πετρο. τα ποδια μου ανοιχτα ο πουτσος του μεσα μου και η μουναρα μου ανοιχτη σαν τριανταφυλλο. αρχισα να ανεβοκατεβαινω και τα εβλεπα ολα.

Ποσο μου αρεσε θεε μου. μετα απο λιγο πλησιασε η νικη.εκατσε μπροστα μου και αρχισε να μου γλυφει τη μουναρα μου ενω ο αντρας της με πηδουσε απο τον κολο. αυτο ξεπερασε καθε οριο. με εστειλε αμεσως στα ουρανια. δεν αντεξα και φωναξα οτι θα τελειωσω. καθως εχυνα ενιωθα να με χυνει και ο πετρος μεσα μου. ουρλιξα και σιγουρα ακουστηκα σε ολο το ξενοδοχειο. οταν πλεον χαλαρωσαμε εγω ημουν ακομα πανω στον πετρο ενω η νικη μας εγλυφε και τους δυο. αυτο συνεχιστηκε για ολο το βραδυ.

αυτη ηταν η φαντασιωση μου.ισως ειναι κριμα που δεν την εκανα πραγματικοτητα.δε θα μαθω ποτε….
ελπιζω να σας αρεσει…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου