Τρίο με τον άντρα μου και έναν ξένο στις διακοπές

Ζητώ συγγνώμη από την αρχή αν ο τρόπος που γράφω δεν είναι και πολύ καλός. Η εμπειρία αυτή μου συνέβη πριν από κάποια χρόνια όταν ήμουν 35 χρονών και παντρεμένη ήδη για 10 χρόνια με έναν όμορφο άντρα που τότε ήταν 40 χρονών. Είχα πάει διακοπές με τον άντρα μου σε κοσμικό νησί και περνάγαμε και οι δυο υπέροχα.

Οι διακοπές μας είχαν κάνει και τους δυο άλλους ανθρώπους γεμάτους ερωτισμό και τρέλα. Κάναμε γυμνισμό σε απόμερες παραλίες την ημέρα και τα βράδια βγαίναμε μέχρι αργά. Κάναμε και τρέλες όπως σεξ στην παραλία, προκαλούσαμε αγνώστους με το ντύσιμό μου κλπ. Ένα βράδυ που είχαμε βγει για ένα ποτό σε κάποιο μπαράκι, πήγε ο άντρας μου να φέρει ποτά από την μπάρα.

Μέχρι να γυρίσει με είχε προσεγγίσει ένας όμορφος νεαρός γύρω στα 23 που δεν είχε καταλάβει ότι ήμουν εκεί με τον άντρα μου. Μου την έπεσε κανονικά λέγοντάς μου ότι μια όμορφη και σέξυ γυναίκα σαν και μένα δεν πρέπει να είναι μόνη της κλπ. Έπαιξα κι εγώ λοιπόν το παιχνίδι του. Κάποια στιγμή ήρθε και ο άντρας μου που είχε πάει στο μπαρ κρατώντας δύο μαργαρίτες.
Είχε καταλάβει τι γινόταν και έπαιξε κι αυτός το ίδιο παιχνίδι κάνοντας και αυτός τον άγνωστο που μου την έπεφτε. «Να σου προσφέρω ένα ποτό;» με ρώτησε. Το πήρα και του είπα να κάτσει κι αυτός δίπλα μου. Συστηθήκαμε δήθεν και ο νεαρός τον κοίταζε τσαντισμένος γιατί πήγαινε να του φάει τη γκόμενα. Εγώ έπινα και γέλαγα και έδινα ελπίδες και στους δύο παίζοντας μαζί τους με ερωτικά υπονοούμενα.

Πότε μου χάιδευε ο ένας το μπούτι, πότε μου έπιανε ο άλλος τη μέση και τον πισινό. Ο νεαρός που δεν ήξερε ότι ο αντίζηλός του ήταν ο άντρας μου είχε αρχίσει να τσαντίζεται και κάποια στιγμή αγρίεψε και είπε στον άντρα μου: «Ρε φίλε, δεν βλέπεις ότι η κοπέλα θέλει να μείνει μόνη μαζί μου;

Γιατί δεν πας να κάτσεις αλλού;» Τότε ανέλαβα εγώ δράση. Είπα: «Δεν χρειάζεται να τσακώνεστε για μένα. Μπορείτε να με έχετε και οι δύο. Δεν με πειράζει», και γύρισα και έδωσε ένα υγρό φιλί στο στόμα του νεαρού και αμέσως μετά γύρισα και φίλισα στο στόμα τον άντρα μου.

Ήμουν πολύ αναστατωμένη με όλο αυτό το παιχνίδι και με όσα ήξερα ότι θα ακολουθούσαν. Τότε ο νεαρός πήρε θάρρος και άρχισε να με φιλάει και να με χουφτώνει εκεί μέσα στο μαγαζί και το ίδιο έκανε και ο άντρας μου. Όλοι μας κοιτούσαν. Είχαμε γίνει θέαμα. Τους είπα τότε: «Δεν πάμε να φύγουμε;» Κοίταξα το νεαρό και του είπα: «Θέλω να πάμε και οι τρεις στο δωμάτιό μου».

Φύγαμε λοιπόν άρων άρων και πήγαμε στο δωμάτιο που νοικιάζαμε μαζί με τον άντρα μου. Όταν μπήκαμε μέσα, δεν πρόλαβα να κάνω τίποτα και ο νεαρός με είχε γδύσει και με έγλειφε παντού. Ο άντρας μου είχε γδυθεί και αυτός και είχε κάτσει σε μια καρέκλα και έβλεπε τον νεαρό να με παίρνει μπροστά του ενώ αυνανιζόταν. Σε λίγο γδύθηκε και ο νεαρός και του έκανα στοματικό έρωτα και τελικά κάναμε 69.

Αμέσως μετά μπήκε μέσα μου γυρνώντας με στα 4. Τότε μπήκε και ο άντρας μου στο παιχνίδι και ήρθε μπροστά στο πρόσωπό μου και μου τον έβαλε στο στόμα. Με πήραν και οι δύο μαζί μέχρι που τελείωσα πολλές φορές. Μου μίλαγαν και οι δύο πρόστυχα λέγοντάς μου πόσο πουτάνα ήμουν που πηδιόμουν με δυο άγνωστους (έτσι πίστευε ο νεαρός) που βρήκα σε ένα μπαρ.

Μετά από ώρες λίγο πριν ξημερώσει, και ενώ είχαμε τελειώσει και οι τρεις πολλές φορές, σηκώθηκαν και οι δυο και έφυγαν από το δωμάτιό μου. Ο άντρας μου βέβαια ξαναγύρισε μετά από λίγο και μου ξαναέκανε έρωτα ερεθισμένος όπως ήταν από αυτή την τρέλα που είχαμε κάνει.

1 σχόλιο: